fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט שני של "דירה להשכיר" יוצא לדרך בנוף הגליל

צילום: אסף חפץ

מהפכת שכירות ארוכת הטווח בהובלת דירה להשכיר ממשיכה להתבסס בצפון:

פרויקט שני של "דירה להשכיר" יוצא לדרך בנוף הגליל

 

חברת שגראוי ייזום ובניה תקים פרויקט שכירות ארוכת טווח בנוף הגליל במודל דירה להשכיר. חברת שגראוי תשלם 44,455,000 כולל הוצאות פיתוח. זהו הפרויקט הראשון אותו תקים חברת שגראוי במסגרת מכרזי דירה להשכיר.

הפרויקט כולל 276 יח"ד, מתוכן 184 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. בנוסף יוקמו שטחי מסחר על שטח של 1,200 מ"ר. סה"כ שטח המתחם 8,700 מ"ר.

 

זהו הפרויקט השני של דירה להשכיר המקודם בעיר. הפרויקט הראשון, אותו מקימה חברת "גולדן ארט", נמצא בבנייה מתקדמת וכולל 226 יח"ד.

 

דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור. דירה להשכיר מובילה כיום כ-70 פרויקטים בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהיקף של למעלה מ-17,000 יח"ד. כמו כן, בחודשים אלה מאוכלסות כ- 1,600 דירות בשמונה פרויקטים ביניהם בשוהם, תל אביב, כרמיאל, נהריה, גן יבנה, רמלה וחולון.

 

ענבל דוד, מנכ"לית "דירה להשכיר": "אנחנו נרגשים לצאת לדרך עם פרויקט שני של שכירות ארוכת טווח בנוף הגליל. אני מברכת את העיר נוף הגליל ואת העומד בראשה, רונן פלוט, על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת טווח ועל ההבנה העמוקה בדבר החשיבות והתרומה האדירה של פרויקטי שכירות ארוכת טווח להמשך צמיחתה של העיר. התנופה שאנחנו עדים לה בשוק השכירות ארוכת הטווח, 70 פרויקטים וסה״כ 17,000 יח״ד, היא תוצאה של מדיניות ממשלתית, בהובלת משרד הבינוי והשיכון, שמעניק במה מרכזית לדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל״.

 

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט: "היצע הדירות בפרויקטים אלה יספק פתרון זמין, איכותי ושווה לכל כיס עבור תושבי נוף הגליל ובעיקר עבור זוגות ומשפחות צעירות שרוצים לבנות את ביתם בעיר ולהיות חלק מתנופת הפיתוח האדירה שמתחוללת בה. לא במקרה נוף הגליל מובילה בהיצע הדיור להשכרה ארוכת טווח. תנופת הפיתוח וההתחדשות האדירה נכנסת במלוא הכוח לתחום הבנייה למגורים  ועל כל בית שמשווק בעיר יש לפחות שבעה מתמודדים. גם הרוכשים וגם היזמים מזהים את הפוטנציאל הגדול של העיר המתחדשת".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות