fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכחתם משהו בנסיעה ברכבת? זה הזמן לקבלם בחזרה

לא תאמינו אלו חפצים נשכחו בנסיעה ברכבת ועדיין לא הושבו לבעליהם
נשכחו ברכבת - צילום דוברות רכבת ישראל

שכחתם ברכבת חפצים יקרי ערך? זה הזמן לקבלם בחזרה
בשל ריבוי אבדות בתקופת הקיץ, רכבת ישראל מכריזה על שבוע מרוכז להשבתם לנוסעים.
מזוודות שנשכחו בדרך לחו"ל, שקיות דיוטי פרי, תכשיטים, משקפי שמש, גיטרות, ארנקים, דרכונים וטלפונים סלולאריים: ברכבת קוראים לנוסעים בתקופת הקיץ לשמור על חפציהם ובמידה ואיבדו דבר מה ברכבת, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני או לצוותי הרכבת.

נשכחו ברכבת – צילום דוברות רכבת ישראל

עונת הקיץ בשיאה ובמחלקת האבדות של רכבת ישראל הצטברו מאות פריטים שנשכחו ברכבות בדרך למקומות הבילוי והקניות, החופשה בחו"ל, חוף הים, בסיסי צה"ל ועוד. ברכבת מדווחים כי בכל יום נאספים מהתחנות והרכבות ברחבי הארץ כ-600 פריטים אבודים בממוצע, אך מספר הפניות בנושא אבדות, בחודשי הקיץ, עומד על 100 פניות יומיות בלבד.

כעת, פותחים ברכבת ישראל במאמץ מרוכז במטרה להשיב את האבדות לבעליהן.
בין התאריכים 18-23.8, תורחב פעילות מחלקת האבדות ושעות הפעילות היומיות במחלקה יוארכו בשעה. המחלקה תחל פעילותה מידי יום בשעה 07.30, ותסיים בשעה 20:30. בתום השבוע, אבדות אשר לא יימצא להן דורש, ואשר הגיעו למחסן לפני שלושה חודשים או יותר, ייתרמו על ידי רכבת ישראל לעמותות ללא כוונת רווח.

ברכבת ישראל מבוצעות מידי יום מעל ל-250 אלף נסיעות, ובחודשי הקיץ תמהיל הנוסעים מורכב במידה גדולה מנוסעים מזדמנים, חלקם תיירים ונוסעים בדרך לחופשה בחו"ל.

נשכחו ברכבת – צילום דוברות רכבת ישראל

בימי הקיץ הצטברו במחלקה פריטים רבים כגון מזוודות ושקיות דיוטי פרי, מגבות, תיקי חוף, משקפי שמש, כובעים, קסדות, ארנקים ותעודות רבות. זאת בנוסף לחפצים יקרי ערך כמו מחשבים ניידים, טלפונים סלולאריים, סוללות לאופניים חשמליים ועוד.

נשכחו ברכבת – צילום דוברות רכבת ישראל

מחלקת האבדות של רכבת ישראל ממוקמת בתחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז, אך ברכבת ישראל מפצירים בנוסעים אשר איבדו חפצים ברכבת ליצור תחילה קשר עם מוקד שירות הלקוחות במספר 5770* ולוודא שהאבדה אותרה. בנוסף, ממליצים ברכבת להוסיף בעת הפנייה פירוט על האבדה ולהציג סימני היכר על מנת שיוכלו לוודא בעלות על החפץ.

"השבת אבדה זהו שירות משלים מבחינתנו, ולצערנו נוסעים רבים יוצאים מנקודת הנחה שאם איבדו חפץ ברכבת, אין סיכוי לקבלו חזרה", מציינים ברכבת ישראל, "אנחנו מפצירים בנוסעים לא להרים ידיים, ולהיעזר במערך השירות שלנו. בשיחת טלפון קצרה ניתן לברר אם הפריט אכן נמצא ולהגיע לקבלו בחזרה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות