fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים מאריק: עשרות אלפים צפויים לפקוד את רחבת הכנסת

כוחות מד"א ערוכים לאבטחת אירועי הפרידה מאריאל שרון ברחבת הכנסת ובחוות השקמים
אריק שרון ע
אריק שרון (באדיבות הסוכנות היהודית)

החל מהבוקר, העלו מרחבי ירושלים, נגב ולכיש של מד"א את רמת הכוננות שלהם, לקראת הלוויתו של ראש ממשלת ישראל לשעבר אריאל שרון. אורנו של שרון יוצב ברחבת הכנסת ועשרות אלפי אנשים צפויים שיפקדו את רחבת הכנסת והן את מסע ההלוויה שייערך מחר (יום ב').

במקביל, מלווה בשעה זו ניידת טיפול נמרץ של מד"א את השיירה הממלכתית הנושאת את ארונו של אריאל שרון והעושה את דרכה ברגעים אלה מצריפין לרחבת הכנסת. מחר (יום ב'), ייערך בכנסת ישראל טקס אשכבה החל מהשעה 09:30 ועד לשעה 12:00. לאחר מכן  יעשה ארונו של שרון את דרכו האחרונה מהכנסת אל חוות השקמים.

בין השעות 14:00-17:00 ייערך טקס ההלוויה בגבעת הכלניות שבחוות השיקמים. על פי ההערכות, אל הטקס צפויים להגיע עשרות אלפי בני אדם מהארץ ומהעולם, וכוחות מד"א נערכים מבעוד מועד להענקת מענה רפואי מלא גם באירוע זה.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "קיבלנו בצער רב את ההודעה על פטירתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, וכעת נערכים כוחות מד"א באופן מתוגבר על מנת לאבטח את מסע ההלוויה על הצד הטוב ביותר. אני מזכיר לציבור לחייג למוקד 101 בכל צורך רפואי שעלול להתעורר. כוחות מד"א ערוכים להעניק טיפול וסיוע תוך עמידה באתגר של חסימות הצירים הצפויות במהלך היום ומחר, ולהגיע לכל אזור בזמן הקצר ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות