fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחפושות הפופולריות השנה: גיבורי על ונסיכות מהאגדות

התחפושת היקרה ביותר: אופטימוס פריים מהרובוטריקים ב- 1500 שקלים, ותחפושת קבוצתית של צבי הנינג'ה ב- 1200 שקלים
ספיידרמן
(צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

אתר יד 2  ערך סקירת תחפושות הנמכרות באתר. התחפושות הפופולריות ביותר ב- 2014 הן של גיבורי על (איירון מן, ספיידרמן, באטמן וכיו"ב) ונסיכות מהאגדות ובובות בראץ. תחפושות פופולריות נוספות הן של חיות לתינוקות (נמר, ארנב, אריה ועוד…), ובגזרת התחפושות למבוגרים: שוטרת, פיראטים, ימאים, ספיידרוומן, בלרינה ועוד.
ירון ויעל רכשו את התחפושת לבנם בן השנתיים וחצי באתר יד2, לדבריהם: "אנחנו לא רואים סיבה טובה לקנות לילד בגיל הזה תחפושת חדשה, כשהמחירים בחנויות הם בפירוש מופרזים.

ספיידרמן
(צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

מהסקירה עולה כי באתר מוצעות כעת למכירה כ- 2500 מודעות למכירת תחפושות. טווח המחירים של התחפושות המוצעות למכירה באתר הוא רחב במיוחד, כך למשל, תחפושות למבוגרים עולות בין 50 ל- 1500 שקלים, תלוי במורכבות התחפושת. תחפושת של קונגפו פנדה למבוגרים מוצעת למכירה ב- 1100 שקלים תחפושות לילדים עולות בין 20-450 שקלים. תחפושת עבודת יד מושקעת של פאקמן, שזכה בתחרות תחפושות עולה 400 שקלים. אחת מהתחפושות המקוריות המוצעות למכירה באתר היא תחפושת קבוצתית עבודת יד של צבי הנינג'ה לארבעה אנשים עולה 1200  שקלים.

עוד עולה מהסקירה, כי את רוב התחפושות והאביזרים מוכרים באזור המרכז (999 מודעות). באזור הצפון ישנן 479 מודעות, באזור השפלה ישנן 295 מודעות, אזור השרון 331, אזור ירושלים 220, ואזור הדרום – 94 מודעות בלבד.

לדברי גל עופרים, סמנכ"לית השיווק של יד2: "כמו בשאר המדורים, גם במדור פורים אנחנו רואים התעוררות של צרכנות נבונה בשנה האחרונה. היצע המודעות גדל משנה לשנה וכך גם כמות החיפושים, בעיקר בחודשיים-שלושה שלפני חג פורים. שני הצדדים, הן הקונה והן המוכר, מבינים היום יותר מבעבר את הפוטנציאל שברכישת תחפושות ואביזרים מיד שנייה. מדובר במהלך שחוסך כסף לקונה, שבעצם רוכש תחפושת שהייתה בשימוש רק פעם אחת, ומצד שני – גם מאפשר למוכר להחזיר לפחות חלק מההשקעה שהשקיע בתחפושת, שלרוב שכבה בארון במשך שנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות