fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התוכן הוא המלך"

לאחר ערב הפתיחה של כנס עומר לעסקים שכלל ארוחת ערב, ריקודים ונחתם בצחוק גדול במופע של אלי יצפאן, החלו הבוקר ההרצאות למאות אנשי העסקים שהגיעו לים המלח. מו"ל החברה שלמה לונדון, הציג את תפיסת החברה המבוססת על הקשר ההדוק בין התוכן המקומי, קהל הקוראים והעסקים המקומיים והמרחביים
יו"ר מרחב גליל מערבי בבנק לאומי אייל לוי, מו"ל עומר תקשורת שלמה לונדון ויו"ר מרחב חיפה בנק לאומי דני שופן

הבוקר (שישי) נפתח היום השני של כנס עומר לעסקים בים המלח. בוקר ההרצאות נפתח במצגת מרשימה תוך פירוט התמורות שחלו בחברה בשנה האחרונה וביניהן השילוב אינטנסיבי של הכלים הדיגיטליים שמפתחת החברה.

 

מו"ל החברה שלמה לונדון, הציג את תפיסת החברה המבוססת על החשיבות האדירה של התוכן המקומי והקשר ההדוק בינו ובין קהל הקוראים והעסקים המקומיים והמרחביים. "התוכן הוא המלך", אמר והסביר כיצד עומר תקשורת מספקת תוכן מקומי מוביל בשלל אמצעי המדיה העומדים לרשותה.

 

בהמשך קיבלו בעלי העסקים  סקירה ממנהל מרחב חיפה בבנק לאומי, דני שופן ומנהל מרחב הגליל אייל לוי, על הכלים הקיימים והחדשים שמעמיד לרשותם הבנק, לרבות בתחום האשראי. "אנחנו השותפים בדרך להתפתחות", אמר לוי.

יו"ר מרחב גליל מערבי בבנק לאומי אייל לוי, מו"ל עומר תקשורת שלמה לונדון ויו"ר מרחב חיפה בנק לאומי דני שופן

 

מאוחר יותר ריתק את הקהל ד"ר אייל דורון שניסה להעניק כלים לנוכחים כדי להצליח ולהבין את מושג האושר במאה ה-21. ד"ר דורון שחוקר שנים את המושג, תיבל את ההרצאה בהומור ונתן פרופורציות למה שעבור רבים נראה כל כך רחוק ובלתי מושג.

ד"ר אייל דורון בהרצאה מהו אושר

 

הכנסת- לא מה שחשבתם

בהמשך היום, הועברה הרצאה רלוונטית ומרתקת במיוחד על ידי עמית סגל, הכתב הפרלמנטרי של ערוץ 2  שהדהים את הקהל בסיפוריו הפיקנטיים על הפער בין תדמית הפוליטיקאים כלפי חוץ לבין אישיותם בחדרי חדרים. אחד עשר ימים לפני הבחירות דיבר סגל על הפרטים הקטנים כמו הלבוש, הביקורים בשווקים, ההרגלים והגחמות של המתמודדים לכנסת. הקהל הביע התעניינות והמטיר שאלות, מופתע מהמידע והגילויים שהובאו לפניו.

(צילומים: הילה מלמד, גילי גילת)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות