fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני אגרום לך ולהורים שלך שתידבקו בקורונה"

הנגיף הסיני הגיע גם למאבק גירושים בין בני זוג. כעת האישה מבקשת צו הגנה מפני בעלה
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

נגיף הקורונה, מתברר, הגיע גם למאבק גירושים. כך במקרה של בני זוג, הנשואים זה 15 שנים, שעד כה ניהלו אורח חיים שגרתי. האישה חשדה כי בעלה בוגד בה, ולמרות זאת הם ניסו לשקם את הזוגיות, אך כשהתברר להם כי אין מנוס מגירושים, הם הצטיידו בעורכי דין ולבדוק את זכויותיהם ואת סוגיות הרכוש.

האישה ציינה כי קיבלה מהוריה לפני חמש שנים דירה שנרכשה על ידם ונרשמה על שם שני בני הזוג. בדיון בין בני הזוג בסוגיית הרכוש המשותף, הציעה האישה לבעלה שיוותר על הדירה. "הוא לא השקיע ברכישת הדירה אגורה אחת שחוקה", טענה בפני באת כוחה, עו"ד שרין סולן, "הכל נרכש על ידי ההורים שלי שהאמינו בזוגיות שלנו ולא רשמו את הדירה על שם אחד הילדים או על שמם ונתנו לנו להתגורר בה כאילו היא שלנו".

הבעל בתגובה הבהיר כי לא רק שאינו מוותר, אלא בכוונתו להתלונן במס ההכנסה נגד אביה של אשתו על העלמות מס במאות אלפי שקלים. האישה בתגובה החליטה לבקש גט וכתובה בעיקר בשל בגידותיו. גובה הכתובה מיליון שקלים, כמחצית משווי הדירה שנרכשה. בשלב זה, סיפרה האישה לעו"ד סולן כי בעלה החל לאיים עליה לאחרונה כשהטיח לעברה: "אני אפגע בך ובהורים שלך ואדאג שתידבקו בקורונה". למרות ניסיונות ההרגעה של עו"ד סולן כי האיום אינו מעשי, הלקוחה מתעקשת לבקש צו הגנה מבעלה וטוענת: "זו הקצנה באלימות והוכחה לאיבוד שליטה".

עו"ד סולן תדרוש להרחיק את הבעל מהאישה והילדים, עד שיושג בין בני הזוג הסכם גירושים. הבעל בתגובה: "גם אם אמרתי, לא התכוונתי". הוא טוען גם כי אשתו איבדה את השפיות על רקע החשש שלה שהיא תאבד חצי מהדירה שרכשו הוריה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות