fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמא מחליפה: "קרע עמוק בחברה הישראלית"

חברת הכנסת רינה פרנקל זועמת על שידור הפרק בתוכנית "אמא מחליפה" בו נקראה אם: "רוסיה מסריחה"
ח"כ רינה פרנקל
ח"כ רינה פרנקל (צילום: יש עתיד)

המדינה סוערת בעקבות שידור הפרק בתוכנית אמא מחליפה ששודר אמש (רביעי) בערוץ 2. ח"כ הכנסת רינה פרקנל (יש עתיד) הזדעזעה מהחלטת שידורי קשת לשדר את הפרק שכלל התבטאויות המזעזעות את אמות הספים של כלל הציבור הישראלי. ח"כ פרנקל פנתה למנכ"ל קשת מר אבי ניר במכתב רשמי, בו היא מבקשת בשם כל המגזר הרוסי לקבל הבהרות ברורות לגבי המשך דרכה של התוכנית והתנצלות על התכנים ששודרו.

"אינני מצליחה להבין מדוע קשת יוצרת קרע עמוק בין העדות בארץ. האם בישראל של שנת 2014 יש מקום להתבטאויות גזעניות כמו "רוסיה מסריחה" בפריים טיים בערוץ 2? נראה כי שיקול הרייטינג הוא השיקול היחיד העומד בפניך." ציינה ח"כ פרנקל במכתבה למנכ"ל קשת.

פרנקל הוסיפה: " התכנים שהותרת לצפייה הם ההפך הגמור מכך, בהסכמתך לשידור התוכנית הוספת נדבך נוסף בליווי הגזענות והשנאה בקרב הציבור הישראלי. בידך יש את הכוח לחנך את דור המשך, אולם בחרת בדרך של הסתה וחינוך לערכים שמבליטים סטראוטיפים ומרחיקים בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית. העלייה מחבר העמים תרמה רבות לחברה הישראלית במגוון רחב של תחומים: רפואה, השכלה, הנדסה ועוד. עלינו כחברה ישראלית להוקיר ולהעריך את התרומות הללו ולא לפגוע בצורה כל כך בוטה ברגשותיהם של העולים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות