fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיירת בת 35 נספתה בשריפה בבניין ברח' דיזינגוף תל אביב. נבדק חשד לרצח

שריפה פרצה מוקדם בבוקר היום (ה') בדירה בבניין מגורים ברחוב דיזנגוף בעיר. צוותי הרפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותה של תיירת כבת 35. משטרת ישראל: "עדיין לא יודעים להגדיר האם מדובר באירוע פלילי - הממצאים בזירה לא חד-משמעיים"
תיירת בת 35 נספתה בשריפה בבניין ברח' דיזינגוף תל אביב. נבדק חשד לרצח | צילום: דוברות כיבוי והצלה

שריפה קטלנית פרצה מוקדם יותר (חמישי) בדירה בבניין מגורים ברחוב דיזנגוף בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 35, שחולצה ללא סימני חיים. צוות הרפואה נאלץ לקבוע את מותה במקום.

האישה חולצה עם כלבה, ששהה גם הוא בדירה בקומה הרביעית. צוות הרפואה של מד"א הצליח להציל את הכלב, שקיבל חמצן והתאושש.

תיירת בת 35 נספתה בשריפה בבניין ברח' דיזינגוף תל אביב. נבדק חשד לרצח | צילום: דוברות כיבוי והצלה

במשטרת ישראל עדכנו כי "המשטרה בוחנת כמה כיווני חקירה בנוגע לשריפה בדירה ברחוב דיזינגוף בתל אביב שבה נספתה תיירת מרוסיה, הגיעו כוחות משטרה ומז"פ לזירה, וממשיכים באיסוף ראיות וממצאים עד לשעה זו. כאמור, החקירה הוטלה על היחידה לפשיעה חמורה (יל"פ) של מרחב ירקון. מהזירה נאספו ממצאים וראיות המצביעים על חשד לאירוע רצח."

פאראמדיק מד"א, גל רוזן, סיפר: "הגענו למקום וראינו עשן סמיך יוצא מחלונות דירה בקומה הרביעית. לא ניתן היה להיכנס לדירה. לוחמי האש חילצו אלינו אישה מחוסרת הכרה, עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב. היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות