fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטרי תחנת ת"א תפסו על חם חשוד רוכב קטנוע, בן 25, בזמן ביצוע עסקת סמים | תיעוד

תיעוד: עירנות של שוטרי תחנת לב ת"א הובילה למעצר סוחר סמים "על חם", בן 25, בעת ביצוע עסקת סמים בזמן שהוא רכוב על קטנוע בת"א - אמש הוגש נגדו כתב אישום ובקשה לחלט את הקטנוע | צפו בוידאו בכתבה...
שוטרי תחנת ת"א תפסו על חם חשוד רוכב קטנוע, בן 25 בזמן ביצוע עסקת סמים | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות מבצעית של בלשי תחנת לב ת"א, הבחינו השוטרים ברוכב קטנוע שהגיע לאזור חניון תת קרקעי ברחוב דובנוב בת"א, כאשר ניגש אליו בחור ונראה כי יש ביניהם שיח והעברה לכאורה של דבר מה.

המפגש בין השניים עורר את חשדם של הבלשים שביצעו בדיקה של רוכב הקטנוע בן 25 מת"א.

כאמור, במהלך החיפוש בקטנוע בו רכב החשוד, תפסו השוטרים חומר החשוד כסם מסוג קנאביס המחולק לקופסאות, כסף מזומן בסך 500 ש"ח ומכשיר טלפון נייד. במקביל, נעצר החשוד הנוסף שנפגש עם רוכב הקטנוע ועליו נתפס חומר החשוד כסם מסוג קנאביס.

מעצרו של החשוד בסחר בסמים הוארך מעת לעת והיום הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום נגד החשוד בעבירות סחר בסמים מסוכנים והחזקה שלא לצריכה עצמית, כמו כן ביקשה להאריך את תנאי מעצר הבית עד תום ההליכים ולפעול בהליך חילוט של הקטנוע ששימש לביצוע העבירה.

צפו בתיעוד: 

צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות