fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רקטה נפלה בבית ספר בתל אביב. פצוע קל פונה לבי"ח

משטרת ישראל מטפלת כעת במספר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחומי מחוז ת"א. פגיעה ישירה של רקטה בכיתה בעיר, ובשלב זה פונה פצוע קל לבית חולים מאזור צפון ת"א שנפגע מרסיס.
כיתה נפגעה מרקטה בתל אביב | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים- רץ ברשת

שוטרי וחבלני משטרה של מחוז תל אביב פועלים הצהריים (שלישי) במספר זירות של נפילות רקטות בתל אביב וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

כיתה נפגעה מרקטה בתל אביב | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים- רץ ברשת

עד כה דווח על פגיעה ישירה של רקטה בכיתה ריקה בבית הספר בעיר, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, גבר בן 41 שנפצע מרסיס ברגלו.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א רונן ארד סיפר: "הגעתי במהירות למקום וראיתי פועל שעבד על מכסחת דשא סמוך לחוף ונחבל מחלקי יירוט שנפלו ופגעו בו. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה חודרת ברגל. חבשתי לו את הפציעה ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קל."

טיפול במספר זירות בהן נפלו רקטות בתל אביב | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לתושבים להישאר בקרבת המרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות