fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופרי אלדורטי לא אוהבת טרנינג. אז מה היא לובשת בימי קורונה?

זה הזמן להביא את עצמנו. את מי שאנחנו ובעיקר את מי שאנחנו רוצים להיות דרך הבגדים
עופרי אלדורטי. אני האופנה. צילום אודי שו

עופרי אלדורטי פותחת את הארון שלה בפני חדשות נתניה. "החורף השנה שונה, יש לנו הרבה יותר זמן בית וזום בחסות הקורונה. יש רצון שיהיה נח אך עם זאת לשמור על סטייל" אומרת אלדורטי לחדשות נתניה.

"בזום רואים בעיקר את החלק העליון ובחוץ קר ויש רצון להרגיש נח. הקו המנחה מבחינתי הוא שאין קו מנחה. הכל הולך כל עוד זה מעלה חיוך וגורם להרגשה טובה. חורף מתאפיין במראה שכבות  וזה אהוב עלי במיוחד.  המשחק בין טקסטורות לאורכים יוצר מראה מעניין ומתוחכם".

האופנה בארון. צילום אילן פורת

עופרי אלדורטי: לא להיות קורבנות אופנה

"אמנם הצבעים המונוכרומטים השתלטו על העולם  כמו: חומים, ניוד.  אבל יש קסם מיוחד דווקא בצבעוניות בהדפסים על הדפסים. להכניס קצת צבע לתקופה אפורה. הרבה חצאיות בדוס שיק, שרשראות, ליצור בלאגן הרמוני. זה הזמן להביא את עצמנו. את מי שאנחנו ובעיקר את מי שאנחנו רוצים להיות דרך הבגדים. שאלים וצעיפים מבחינתי הם פריט חובה כיוון שאפשר להשתמש בהם בכל כך הרבה דרכים (יש סרטונים אצלי באינסטוש ofriyourstyle ). וג'קטים. גם אובר סייז. שיהיה נח".

אני האופנה. עופרי אלדורטי. צילום אילן פורת

אני האופנה

"טרנד הטרנינג השתלט על המדינה ואני לא חובבת טרנדים" אומרת עופרי אלדורטי ומוסיפה: כפי שאמרה קוקו שאנל "אני לא מייצרת אופנה. אני האופנה". ואני קוראת לכן לא להיות קורבנות אפנה ואם הלכתן על טרנד, תנו לו אינטרפרטציה שלכם. טאץ' אישי. תהיו אתם הטרנד/אופנה. לסיכום. הכל עם הכל, תעזו, תהיו צבעוניים. כי מתים פעם אחת. צריך לחיות כל יום".

הצבעים מונוכרומטים. צילום יששכר ראש

 

בתוך הארון שלנו יש עולם ומלואו כל בגד יכול להפוך להמון דברים אחרים. העניין הוא דמיון ולייצר אש (לא יש) מאין.

ליצר אש מאין. צילום יששכר ראש

בתוך הארון שלנו יש עולם ומלואו כל בגד יכול להפוך להמון דברים אחרים. העניין הוא דמיון ולייצר אש (לא יש) מאין.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות