fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומר שחר מעפולה נבחר ליו"ר מועצת התלמידים והנוער בצפון

יו"ר מועצת הנוער בעפולה בשנתיים האחרונות עומר שחר נבחר לתפקיד יו"ר המועצה בצפון. לצדו יכהן גם אריאל כהן אף הוא מעפולה לתפקיד יו"ר הוועדה האתית. ראש העיר אלקבץ אירח אותם ואיחל להם הצלחה
הנבחרים הצעירים בלשכת ראש העיר אבי אלקבץ (צילום עצמי)
הנבחרים הצעירים בלשכת ראש העיר אבי אלקבץ (צילום עצמי)

בבחירות לבעלי התפקידים למזכירות מועצת התלמידים והנוער של מחוז צפון שנערכו השבוע קיבלה עפולה ייצוג נאה כאשר לתפקיד היו"ר של כל המחוז נבחר עומר שחר, תלמיד כיתה י' מבית הספר "אורט אלון" המשמש כיו"ר מועצת הנוער העירונית בעפולה בשנתיים האחרונות ואריאל כהן אף הוא תלמיד כיתה י' מתיכון "אורט יהודה" מעפולה, שנבחר לתפקיד יושב ראש וועדה אתית משפטית.

מועצת התלמידים והנוער המחוזית הינה הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג של הנוער במחוז צפון. המועצה הינה חלק ממערך המועצות הארצי וקובעת המדיניות המקומית והכשרתית של מועצות התלמידים במחוז.

השניים, שהתארחו השבוע בלשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ שאיחל להם הצלחה רבה נבחרו במליאת בחירות מיוחדת שהתקיימה באפליקציית זום בשל הגבלות הקורונה.

שחר הינו פעיל חברתי בולט המעורב בקהילה שתורם רבות לקידום יוזמות וייצוג בני הנוער בעיר. עומר פעיל במועצות התלמידים והנוער העירונית בארבע השנים האחרונות משמש כיו"ר מועצה הנוער העירונית כבר כשנתיים ברציפות.

משקיע בגיוס בני נוער

כמו כן הוא משקיע רבות בגיוס ועידוד בני הנוער, לעשייה חברתית ומעורבות בקהילה. עומר שחר אמר לאחר בחירתו: "אני מודה לבוחרים על האמון שנתנו בי, זה בהחלט כבוד גדול ועכשיו חובת ההוכחה היא עלינו הנבחרים למלא את תפקידנו למען הנוער ולחזק את מועצות התלמידים והנוער במחוז כולו".

אריאל כהן פעיל אף הוא במועצת התלמידים והנוער העירונית ב-4 השנים האחרונות, תיפקד כיושב ראש וועדה אתית משפטית, ובשנה האחרונה מילא את תפקיד סגן יושב ראש מועצת הנוער העירונית בהצלחה רבה.

אריאל פעיל בקבוצות מנהיגות רבות ברשות, ובולט בפעילותו במד"צים, יונסטרים ומדריך בוגר בתנועת בני עקיבא.

לאחר בחירתו אמר כהן: "עם הניסיון שרכשתי במהלך השנים ובעולם המועצות, אני יפעל ואמשיך לדאוג לזכויות בני הנוער באשר הם וכנבחר אדאג לחיזוק תפקודם של מועצות התלמידים הנוער למען מחוז משפיע וחזק יותר".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות