fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מורה היה רוצה לקבל מתנה כזאת מתלמיד (וידאו)

אורי דורון ורונן בינדר מקליטים

אורי דורון, מורה למתימטיקה בתיכון אלדד ורכז שכבת יב', מנהל ומלמד מתימטיקה במרכז למתימטיקה בבעלותו בו הוא מכין תמזה עשרות שנים תלמידים לבגרות. אחד מתלמידיו הוא רונן בינדר תלמיד כתה יא' בתיכון אורט יד ליבוביץ.

את המתנה ליום הולדתו של המורה שלו העניק רונן למורה שלו באולפן הקלטות שלו. רונן בינדר הוא זמר מוכשר, יליד הארץ ששר בקהילה הרוסית. יש לו ערוץ יוטיוב, הוא מופיע ומשתתף בתחרויות לכשרונות צעירים במקומות שונים ובהם גם במוסקווה.

אורי: "רונן בינדר שר ברוסית בספרדית ובאנגלית והוא יודע שאני אוהב לשיר בספרדית ובפורטוגזית. לכבוד יום ההולדת שלי שחל לפני שבוע הוא הזמין אותי לאולפן ההקלטות שלו בביתו והקלטנו ביחד את השיר הסטוריה של אהבה שיר שאהוד על זמרי אופרה. שרנו לסירוגין כשרונן שר ברוסית ובספרדית ואני בספרדית. מאד נהנתי מהמתנה הייחודית הזאת.

אורי נוהג בשעורים שלו להשמיע לתלמידים מוסיקה קלאסית ברקע: "היא גם מרגיעה, גם מנתקת מרעשים אחרים וגם נכס לילדים שלומדים לא לפחד ממנה בעתיד".השבוע היתה מסיבת פרידה למספר מורות שפרשו לגמלאות ואני הענקתי להם את השיר הזה בפוסט בפייסבוק"..

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות