fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לה תשובה לדורשי עבודה. נועה שולמן "עובדת עצות".

נועה שולמן מצאה עצמה עסוקה מאד בימי הקורונה. מי שעסוקה בגיוס עובדים היא מנסה להעצים את דורשי העבודה ולתת להם השראה.
נועה שולמן צילום שמרית מאור

נועה שולמן מצאה עצמה עסוקה מאד בימי הקורונה. מי שעסוקה בגיוס עובדים היא מנסה להעצים את דורשי העבודה ולתת להם השראה. ספרה המוצלח "עובדת עצות" נמצא בחנויות הספרים.

שולמן, 37 רעייתו של יוחאי שולמן עורך דין ושופט כדורסל והבן של דוד שולמן תמיד מזכיר ועדת הבחירות והאח של שלמה שולמן עוזרה האישי של ראש העיריה שהגיעה לנתניה מגבעת שמואל ומתחילה להיות מעורה בפעילות נשים בעיר.

היא עובדת כשכירה בחברת היי טק וגם עצמאית בתחום האימון וההדרכה של מחפשי עבודה להצלחה בראיונות ומציאת מקום עבודה. לפני שנה וחצי יצא הספר שכתבה  'עובדת עצות' לחנויות ונמכר בסטימצקי וצומת ספרים.

נועה שולמן – הספר "עובדת עצות"

"הספר עובר שלב אחרי שלב בכל תהליך חיפוש העבודה: מיקוד, קורת חיים, הכנה לראיונות טלפוניים ופרונטליים, מרכזי הערכה, מבדקי אמינות ושיחות ממליצים והוא חובה למי שצריך הכוונה והדרכה באחד או יותר מהשלבים עד לחתימת החוזה בארגון".

כמעט 13 שנה היא בתחום משאבי אנוש. ויש לה ניסיון רב בגיוסי מסה, גיוס טכנולוגי, ראיונות עומק ואיתור מועמדים. "לפני כמה שנים, החלטתי לעבור לצד של מחפשי העבודה ולעזור להם להבין איך לא לעשות את כל הטעויות האפשרויות. אנחנו עובדים יחד על מיקוד, חוזקות וכישורים, כתיבה ודיוק קורות חיים, סימולציות והכנה לראיון והכל תוך העצמה, מיתוג אישי ובניית הביטחון העצמי".

נועה שולמן צילום קיו עלית

אז הקורונה היטיבה איתך?

"נכון. הקורונה הפכה אותי ל'עובדת ממש חיונית' לצערי, יש מאות אלפי מפוטרים, חל"תניקים ומחפשי עבודה. בניתי תכניות ליווי מיוחדות שמותאמות לימי הקורונה ולעולם העבודה החדש שהקורונה יצרה. תכניות ליווי שמעצימות את החוזקות והייחודיות שלנו כדי שיהיה לנו יתרון תחרותי על פני אחרים".

בפוסטים ובמאמרים שהיא כותבת, היא מנסה להעצים את מחפשי העבודה לתת להם השראה, טיפים וכלים פרקטיים. במקביל, היא שותפה בסטארטאפ בתחום ה- HR Tech. "פיתחנו מערכת שמאפשרת בקלות ע"י בחירת תחומים ותפקידים, לכתוב קורות החיים מקצועיים בדקות ספורות. קורות החיים שהלקוחות שלנו מייצרים דרך המערכת יוצאים מעוצבים, מקצועיים ומושכים את העין של המגייסים ומגדילים את הסיכויים להגיע לראיונות".

נועה שולמן היא בעלת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים והתמחות בהתנהגות וייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש. לאחרונה היא הצטרפה למועצת הנשים בראשות עו"ד אילנה גורן. יחד עם כל המטלות הבוערות בזמן קורונה היא מתלהבת מהים ולדבריה זה אחד היתרונות הגדולים של נתניה. היא אוהבת מוזיקה לא מחמיצה הופעות אוהבת לקרוא לכתוב ולהפגש עם חברים. ברוכה הבאה נועה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות