fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתם מביאים בבוקר את הכלב לגן וכשתחזרו מהעבודה הוא יכשכש לכם בזנבו

רועי בר דיין מציע מעון יום לכלבים בו תשאירו את כלבכם ותלכו לעבודה. הוא ישחק עם חבריו ואם תרצו גם יאלפו אותו
רועי בר דיין. מעון לכלבים

על מעון יום לכלבים שמעתם? פנסיון כן אבל מעון יום? אני שמעתי השבוע על זה לראשונה. לרועי בר דיין משכונת עמליה יש מעון יום לכלבים. כלומר אתה נוסע בבוקר לעבודה אבל בדרך מסיע את הכלב מחמד שלך למעון, משאיר אותו עם תיק ובו האוכל שהוא אוהב וממשיך לעבודה. בסוף היום אתה חוזר מהעבודה מוציא אותו מהמעון רגוע ושמח ומשכשך בזנב משמחה אליך ולוקח אותו הביתה אחרי שהוא הוציא אנרגיה.

מהניסיון שלי עם כלבים היה לי ברור שאם יש כלב בבית אי אפשר להפעיל מערכת אזעקה. כלב הוא לא כמו חתול, איתו צריך לצאת לטיול כדי שיעשה צרכיו. ואם הכלב מתוסכל הוא יקרע את הכריות, ישתין על המיטה שלך ועוד. לכלב יש נשמה והוא צריך תשומת לב ויחס כמו תינוק. אז הקמנו לו מעון יום.

רועי, 32 נשוי ואב לשתי בנות יליד נתניה, בוגר תיכון אלדד ואיש מודיעין שדה בצבא עוסק בארבע השנים האחרונות באילוף כלבים, יש לו פנסיון לכלבים ומעון יום. שמונה שנים היה לו בית ספר לגלישה בחוף פולג. הוא תמיד רכב על סוסים ואהב כלבים וזה היה טבעי שיעסוק בזה.

איך עלה הרעיון של מעון יום לכלבים?

"יש לי פנסיון לכלבים ואנשים שאלו אותי אם אפשר לשמור על הכלבים שלהם כשהם יוצאים לעבודה. הבנתי שיש צורך לכך ופתחתי את המעון".

אפשר להשאיר כלב ליום שלם בבית?

"בוודאי שאפשר. אבל כלבים קטנים כמו גדולים משתעממים, מתוסכלים ודי עצובים שהבעלים שלהם משאירים אותם לבד בבית. אנשים התלוננו שהכלבים שלהם מכרסמים רהיטים, משתינים על הספה ומראים חוסר שקט. כך עלה הרעיון לתת להם פתרון למשך היום. מה שכלב הכי רוצה זה להשתולל, לשחק ולהוציא אנרגיה וזה אפשרי רק מחוץ לבית. אנחנו צוות של שלושה אנשים ואנחנו מטפלים בהם בגינת כלבים מוצלת ונעימה, נותנים להם צעצועים, חטיפים וליטופים. את חלקם אנחנו אף מאלפים. לפני שאנחנו מקבלים כלב למעון אנחנו עושים לו אבחון והיה כשמתגלה כלב אלים אנחנו לא מקבלים אותו. כלבים מסתדרים מצויין אחד עם השני, הם יצורים חברותיים והם זקוקים לאהבה ולחברה. כלב שנמצא בחוץ נהנה מהחיים, יש לו תקשורת טובה יותר, הוא יותר בריא ורגוע. הבעלים אומרים שהם עשו החלטה הכי טובה בשביל הכלב שלהם ובשביל עצמם".

איזה כלבים יש לכם עכשו במעון?

"כלבי רועים, הולנדי, בלגי, בוקסר וגם שייצאו חמוד".

והמחיר? פחות ממעון לילד שלכם.  50 שקלים ליום חודשי. אפשרי חד פעמי ואפשרי שבועי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות