fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרות תיקונים למזגנים בנתניה – אצל ד"ר קור שיצא צדיק

בימים קרים אלה רוצו להתקין מזגן אצל ד"ר קור בהנהלת דודו כריסי שיצא צדיק וקיבל על כך מדליה
מזגנים. דודו כריסי ד"ר קור

כשאתה יוצא צדיק בתכנית טלוויזיה צרכנית זה כמו תעודת ביטוח לציבור הרחב שזה המקום לעשות איתו עסקים הגונים.

זה מה שקרה לחברת המזגנים ד"ר קור המנוהלת ע"י דודו כריסי הנותנת שרות אמין בהתקנת מזגנים. בימים הקרים האלה כשנדרש לחמם את הבית מומלץ להכנס מהר לד"ר קור שיציע לכם את פתרון המזוג המתאים לכם באופן מקצועי והגון. זה כבר נקבע בקיץ האחרון כשהחברה קיבלה את המדליה הנכספת בתוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק". גם צדיק וגם מקצועי זה מה שהציבור מחפש וזה השילוב המנצח. אז מזגנים על כל הסוגים והשיטות אצל ד"ר קור- שירות תיקונים למזגנים בנתניה.

שירות תיקונים למזגנים בנתניה יצא צדיק. דודו כריסי
שירות תיקונים למזגנים בנתניה יצא צדיק. דודו כריסי

אצל ד"ר קור תקבלו שירות, מכירה, התקנה ותחזוקה של מערכות מיזוג אוויר של כל היצרנים:  VRF, מפוצלים, מיני מרכזיים ומשרדים, בתפוקות ביתיות ותעשייתיות. את תואר ה"ד"ר" קיבלו מהלקוחות לאחר שנות ניסיון רבות, מוניטין, מקצועיות ושירות תיקונים למזגנים הכי טוב.  בשל המומחיות שצברו, החברה מסייעת גם בייעוץ מוקדם לגבי תכנון והתקנה.

"בהתייחס בחשיבות של התקנת מערכות מיזוג אוויר באקלים הישראלי, אנו שמים דגש על מתן שירות אמין מקצועי וישר בהתקנת המזגנים. השרות הוא מהיר ונותן פתרון מידי בהתקנה ובאיתור תקלות. טכנאי המיזוג שלנו הם טכנאים ותיקים, בעלי, ניסיון ידע מקצועי רב והיכרות יסודית עם מערכות המיזוג הקיימות בשוק, על מפרטיהן ותצורותיהן הייחודיות" אומר מנהל חברת ד"ר קור דודו כריסי:  "צוות הטכנאים שלנו מוסמך בהכשרה ייחודית על ידי החברות היצרניות להתקין ולטפל בתקלות במוצריהן. מנהלי החברה עצמם הינם מתקינים מורשים של מיטב החברות המובילות והמוכרות בשוק, בכך מובטח עבורכם כי עבודת ההתקנה שתבוצע על הצד הטוב ביותר ובהלימה לדרישות היצרן, באופן המדויק ביותר, בהתאם לפרוטוקול המחייב ולסטנדרטים המחמירים ביותר. בתוך כך, באפשרותנו להציע ללקוחות מגוון רחב של שירותים נלווים בעת ההתקנה: הנחת צנרת ותשתית, תכנון מערכות VRF , צ'ילרים ויחידות מיזוג גדולות".

 

שירות תיקונים למזגנים בנתניה כל סוגי המזגנים. דוד כריסי על הגג
שירות תיקונים למזגנים בנתניה כל סוגי המזגנים. דוד כריסי על הגג

משרדים : 074-7015229

ווצאפ : 050-2621010

מבצעים חדשים באתר WWW.DR-KOR.CO.IL

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות