fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום בגוגל לעסקים וניהול קמפיינים ממומנים

כדי למנף את העסק ולהכניס אל שורותיו לקוחות פוטנציאלים, אין מנוס מניהול קמפיינים וקידום אינטרנטי – קידום במנועי החיפוש, פרסום ושיווק ברשתות החברתיות (פייסבוק יוטיוב ועוד). התכנסנו כאן על מנת לעשות לכם סדר ולסכם בקצרה על כל האופציות אשר עומדות לרשותכם. ככל ותכירו את האופציות השיווקיות הקיימות, כך הבחירה עבורכם תהיה קלה יותר וכפועל יוצא התוצאות או בשפה המקצועית יחסי ההמרה. מוכנים? בואו נצא לדרך.
צילום: אקסטרה דיגיטל

פרסום בגוגל וקידום ממומן לעסקים וחברות

את מנוע החיפוש הגדול בעולם אין צורך להציג בפניכם, אך בהחלט נכון שתכירו את אופן קידום העסק שלכם. בין יתר אופציות הקידום חשוב שתכירו את אפשרות פרסום בגוגל לעסקים ע"י ניהול קמפיין ממומן בGoogle Ads, קיימים סוגי קמפיינים שונים כגון קמפיין רימרקטינג, קמפיין יוטיוב, פרסום מוצרים בגוגל שופינג ועוד. כדי שתכירו את כל אחת מהאופציות הללו, הנה כמה מושגים…

PPC – (pay per click) = קמפיין ממומן בעבור כל קליק אותו מבצע גולש, תתבקשו לשלם לגוגל. קמפיין זה מאפשר הצגת מודעה מובלטת תוך התמקדות בביטוי קידום ספציפי. ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש ידע רב לרבות ידע בניהול מערכות שונות וביניהם : google adwords

קמפיין רימרקטינג – מאפשר לבעלי אתר / עסקים לבצע מעקב אחר אחרי גולשים שבחרו לבקר בעבר באתר שלכם ולהציג עבורו מודעות ייעודיות. המעקב מתבצע על ידי קוד אותו מזינים באמצעות מערכת גוגל אנליטיקס (Analytics ).

פרסום ביוטיוב – הפרסומת שלכם מתנגנת במערך הפרסומות של יוטיוב כך שמתקבלת חשיפה ארצית נרחבת. פרסום קמפיין ביו טיוב מאפשר חשיפה גדולה בזמן קצר.

פרסום בגוגל שופינג – זהו אחד מאפיקי הפרסום היותר חזקים בנוגע לאיקומרס. כדי לבצע "ניהול קמפיין פרסום גוגל שופינג " יש להכיר לעומק את מערכת גוגל שופינג אדס (google shopping ads) וכמובן לצבור ניסיון בתחום.

פרסום ברשת המדיה ( Google display network) GDN – רשת המדיה של גוגל מייצרת למפרסם חשיפה מהירה ומהווה פתרון אולטימטיבי למי שמחפש לשלם מחיר נמוך יותר בעבור החשיפות ברשת. רשת מדיה זו מאפשרת את מציאת הקהל הרלוונטי עבורכם ובמקביל את חשיפת המוצר / השרות שלכם.

כיצד בוחרים פרסום בגוגל

כדי להתאים לכל לקוח / בית עסק את הקמפיין המומלץ והאפקטיבי ביותר עבורו, יש להקדיש לכך מחשבה מקדימה וכמובן להכיר את כל סוגי הקמפיינים לעומק. לעיתים, יהיה נכון לבצע ניהול קמפיין ממומן, פעמים אחרות פרסום קמפיין שיווק מחדש יהיה אפקטיבי יותר ופעמים נוספות שילוב של מספר קמפיינים במקביל יהווה את הפתרון האולטימטיבי וישיג תוצאות טובות יותר. אז כיצד תדעו באיזה קמפיין נכון יותר להיעזר? פנו למומחים ואל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר.

כיצד מאתרים מומחים בתחום

ניהול קמפיינים ברשת החיפוש מצריך ידע, ניסיון וותק בתחום. בעידן בו שיווק מרובה ערוצים מצריך דיוק ומקצועיות, נכון לשכור למשימה את המומחים בתחום. כל שיווק שלא יבחר, ידרוש השקעה כספית (לעיתים לא מבוטלת) וכדי שהיא תהיה מוצדקת דהיינו תשיג יחסי המרה גבוהים, יש לבחור במשווק מהשורה הראשונה. איך תמצאו אותו אתם שואלים? צרו עימנו קשר ונשמח ללוות אתכם בתהליך כולו, החל ממתן הסברים מקצועיים ועד קבלת התוצאות המיוחלות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות