fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הבוסיות

2 יזמיות שמנהלות עסק אונליין מצליח, עם קהילה של מעל 50,000 נשים עצמאיות, בזמן שהן גרות בשתי מדינות שונות. נשמע בלתי אפשרי? הן ילמדו אתכן איך לעשות את זה. הכירו את טינה ובתאל, מייסדות Shebossit - מועדון הבוסיות הגדול שילמד אתכן את סודות העסק הדיגיטלי.
מועדון Shebossit | צילום: Shebossit

אם הייתם שואלים אותן בתחילת דרכן מה החזון העסקי שלהן, הן היו משתפות אתכם שלא תיארו לעצמן שיבוא יום וינהלו קהילה עצומה של מעל 50,000 נשים עצמאיות ברחבי הארץ והעולם.

טינה קילדזה (29) מישראל ובתאל צוברי (28) נולדה בישראל ומתגוררת בקפריסין בשנים האחרונות, בעלות תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטת בר-אילן, חברות טובות ושותפות למסע שהחל לפני 4 שנים, כאשר ייסדו את סוכנות "קאסול סושיאל"- במסגרתה עבדו עם מותגים גדולים ומוכרים בארץ, עם דמויות ציבוריות ועם עסקים בתחילת הדרך – כך שלמדו והתמחו בשיווק במדיה חברתית על בוריו.

מועדון Shebossit | צילום: Shebossit

עד מהרה זכו להצלחה ההיסטרית- "נוצר מצב שמשכנו אלינו הרבה מאוד בעלות עסקים או בנות שחולמות על הקמת עסק – עזרנו להן בדרך שלהן והבנו שזו באמת התשוקה והשליחות שלנו- ללמד ולהדריך אותן להקים בעצמן את העסק שהן חולמות עליו אונליין.
אנחנו מאמינות שיותר נשים צריכות לאמץ את דרך החיים הזאת, בימינו זה כבר לא חלום רחוק, זה אפשרי עבור כל מי שתחליט שהיא עובדת בשביל זה."

טינה ובתאל נוכחו לראות שהרשת עמוסה בידע ש"כבר קשה לדעת מה חשוב ומה לא" והחליטו לעשות סדר

"אנחנו שמות סוף למרדף אחר ידע. מספקות מקום להתייעץ בו עם בוסיות אחרות, להתמלא במוטיבציה כשצריך – ולהפסיק להיות לבד בתוך כל הניהול הזה של העסק!"

כך הן יצרו את מועדון הבוסיות, שמהווה מעין מפת דרכים משלב הרעיון ועד לבנייה ותפעול של עסק אונליין מצליח.
במסגרת המועדון הן מדריכות ומלוות נשים עצמאיות בכל השלבים של הקמת עסק אונליין באמצעות קורס דיגיטלי, מפגשי זום שבועיים, קהילה שמהווה בית לעצמאיות, כשלכולן יש מקום תמיד לשאול שאלות ולהתייעץ באופן אישי.

במסגרת הקורס מתבצעים מפגשי מיינדסט לבוסיות מצליחות, שיחות זום שבועיות על אסטרטגיית תוכן, ליווי רילס ומפגשי מאסטרקלאס עם מומחים שונים בתחומים שחשובים לבעלות עסקים אונליין: קידום ממומן, התנהלות פיננסית, מיתוג, יצירת תוכן, טיקטוק, ועוד

הקהילה החמה שיצרו מעניקה מענה לשאלות מקצועיות, התייעצויות, רעיונות לתוכן וערכים נוספים ומעצימים לנשים עצמאיות,
ויש גם קבוצת פייסבוק סגורה למנויות המועדון: "מעבר למקום להתייעצויות מקצועיות, הקבוצה מהווה גם פלטפורמה מעולה ליצירת נטוורקינג, שזה הדבר שהכי חסר לבעלות עסק אונליין בד"כ, כך אפשר להכיר יותר, ליזום שיתופי פעולה ולגדול יחד" הן מציינות.

בין לקוחותיהן המוכרות: עדן הראל מנשה, לינור אברג'יל ועוד

"מועדון הבוסיות הוא התגשמות החלום שלנו. אנחנו קמות כל יום במטרה אחת – להגיע לכמה שיותר נשים שרוצות להקים עסקים אונליין ולתת להן את כל הכלים והידע שצברנו במהלך השנים ולהראות להן שזה אפשרי! אפשר להקים עסק אונליין שייתן להן ביטחון כלכלי ואפשרות לעבוד מכל מקום בעולם!"

>> אינסטגרם <<

>>לאתר <<

>> הצ׳ק ליסט היחיד שאת צריכה כדי לפרוץ באינסטגרם עם רילס <<

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות