fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לך תודעת שירות גבוהה ומסירות? 'נופי השרון דיור מוגן' מחפשים אותך

נופי השרון דיור מוגן יוקרתי במרכז נתניה, פועל בימים אלה במלוא המרץ. כל הדיירים בריאים ונהנים מהחיים בכל רגע. עכשיו הם מחפשים עובדים מסורים שיצטרפו אליהם. 
נופי השרון נתניה | צילום: באדיבות נופי השרון
נופי השרון נתניה | צילום: באדיבות נופי השרון

למי שלא מכיר מאזור נתניה והסביבה, 'נופי השרון' הוא מרכז דיור לאוכלוסייה מבוגרת הנמצא בלב נתניה, צמוד לקניון השרון ועשר דקות מהטיילת.
חלקם הגדול של הדיירים הם תושבי העיר, אנשים שהחליטו שנשארים בסביבה המוכרת להם ורק "עוברים דירה". הם ממשיכים ליהנות במקום מוכר, וכך גם נהנים מהמשך קשר עם השכנים, הילדים והמשפחה האהובה. דיירים נוספים מגיעים מכל הארץ ובהם הקהילה הצרפתית והאנגלוסקסית. האווירה בנופי השרון היא ביתית ומשפחתית ולכך תורם רבות הצוות האיכותי.

לדברי מנהלת "נופי השרון" אורה קריב, השיקול של מעבר לדיור מוגן הוא בעיקר כשאנשים החליטו להישאר להמשיך ולחיות חיים מלאים עצמאיים באותה סביבה לה הורגלו ומיקום הבית יחד עם כל מה שסובב אותו נוח, נגיש, ומאפשר פעילויות רבות ומפגש נח עם בני משפחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

והכי חשוב, צוות מנצח!

'נופי השרון' מחפשים אותך

דרושים:

1. פקיד/ת קבלה עם יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, זמינות לעבודה במשמרות ועם תודעת שירות גבוהה. שפות אנגלית ברמה גבוהה וידיעת צרפתית היא יתרון.

2. מטפל/ת – למשרה מלאה/חלקית, עבודה עם אנשים מבוגרים, סביבת עבודה נוחה וביתית.

3.עובד/ת נקיון חדרן/נית.

לתיאום פגישה או להתעניינות במשרות. השאירו פרטים ו'נופי השרון' יחזרו אליכם

לתיאום פגישה או להתעניינות במשרות. השאירו פרטים ו'נופי השרון' יחזרו אליכם

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות