fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טובול ברוקס-דניאל מציגים: פרויקט מגורים "גרינסייד"

בלב לבו של הרובע הירוק, בקריית התרבות בת-ים, יוקם פרויקט מגורים ייחודי, הכולל 834 יח' דיור ב- 14 מבנים בני 9 וחצי קומות 
טובול ברוקס-דניאל מציגים: פרויקט מגורים "גרינסייד" | צילום: באדיבות יח"צ לימור כרסנטי

קומפלקס המגורים החדש בגוש דן משתרע על פני 17.5 דונם, עלות ההשקעה הישירה, ע"פ היזמים טובול ברוקס-דניאל הינה בהיקף של כ-900 מיליון ש"ח.

הפרויקט ממוקם בפארק ירוק רחב ידיים, סמוך למוזיאון האומנות, היכל התרבות והתיאטרון, במקום הגבוה ביותר בעיר, עם רוח ואוויר ים ובמרחק של כ-800 מ"ר מהרכבת הקלה, וכול זאת בסמוך לכלל השירותים הקהילתיים המתבקשים כגון מכללה, בתי ספר, גני ילדים, קופ"ח, מרכזי קניות, צירי תנועה ראשיים, רכבת ועוד.

טובול ברוקס-דניאל מציגים: פרויקט מגורים "גרינסייד" | צילום: באדיבות יח"צ לימור כרסנטי

מאות דירות מוצעות בסטנדרט גבוה וייחודי – במפרט של 2, 3, 4, 5, ו-6 חד', דירות גן, דופלקסים, פנטהאוזים ולופטים, כאשר לכל דירה קיימים מרפסת שמש, מיזוג, חנייה ומחסן פרטיים, מחיר החל מ-1,591,000 שח.

בכל בניין 60 דירות ו-4 מעליות לאגפים נפרדים  – על הבניה הופקדה חברת אלקטרה בניה מהמובילות בישראל וכן חברת האחים מרגולין הנדסה ופיקוח .

הפרויקט תוכנן ע"י רוזיו אדריכלים, בעיצוב עכשווי, באיכות וחומרי גמר החדשניים ביותר, עם גינון לאורכו של פארק לינארי פנימי לרווחת הדיירים, צוות ההנדסה כולל את משרד המהנדסים המוביל ישראל דוד ועוד רבים טובים ומובילים נוספים , הקפדה יתרה ניתנה בכל תהליך התכנון למקסום האיכות לשנים רבות.

טובול ברוקס-דניאל מציגים: פרויקט מגורים "גרינסייד" | צילום: באדיבות יח"צ לימור כרסנטי

"המיקום במרכז האורבני של גוש דן פשוט מנצח, קיבוץ בלב הפועם של העיר, דקות ספורות מהים, 10 דקות מתל אביב, סמוך לרכבת הקלה החדשה וה"מהיר לעיר" וכן דקות ספורות ממחלף הרכבת יוספטל"

לדברי חיים ברוקס כהן, מנכ"ל ומבעלי טובול ברוקס דניאל: "מדובר במימוש של תפיסה אורבנית כוללת במסגרתה עושים טוב לתושבים ולעיר, גם באמצעות הקמת מתחם מגורים עצמאי זה, שהוא חלק ממתחם נוסף סמוך אותו מקדמת החברה בימים אלה. זה לא סוד שמחירי הנדל"ן בבת ים האמירו, ועוד יעלו בעשרות אחוזים. ביקור במרכז המבקרים שלנו, והתרשמות בעין מתנופת הפיתוח הכוללת של האזור והעיר וכן על הפרויקט וסמיכותו לת"א- יבהירו באחת כי הפערים מול העיר הגדולה בהכרח ילכו ויצטמצמו. שמאים, יזמים ומביני עניין, חוזים עליה של לפחות 30% במחירי הנדל"ן בבת ים בשנתיים הקרובות- זאת משום הקרבה לים, לת"א, לעורקי תחבורה ראשיים, ומשום צמיחתה של העיר במובנים רבים, בין היתר, קליטה של אוכלוסייה חזקה ודור צעיר מתל אביב והסביבה, תהליך הגירה חיובי זה יביא בהכרח לצמצום פער המחירים הבלתי סביר כיום מול ת"א.

באשר לקריית התרבות של בת ים, בו ממוקם המתחם שלנו, הוא ביתר שאת מעתה, יהווה את אחת משכונות הדגל בעיר עפ"י תפיסתה של העיריה ורוח התוכניות שאושרו.

זו היא הזדמנות נפלאה ויוצאת דופן להיות לפני כולם ולרכוש אצלנו דירה במחיר הגיוני עם מקסימום תמורה לכל שקל . ללא ספק, העתיד כבר כאן"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות