fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תתחדשו: HOKA מותג נעלי הריצה וההליכה המתקדם בעולם הגיע ל- M הדרך

New Run היבואן הרשמי של HOKA בישראל השיק חנות קונספט בהשקעה של מעל לחצי מיליון ש"ח בקניון M הדרך במושב בית חרות. זו חנות הקונספט השנייה של HOKA בישראל.
מאיר קנר, נועם חומרי וגל פרידמן צילום: גיל נחושתן

תתחדשו: HOKA מותג נעלי הריצה וההליכה המתקדם בעולם הגיע לקניון אם הדרך

מי שרץ ומחפש את נעלי הריצה הפופולריות לכל הטווחים מהצעד הראשון ועד ריצת אולטרה מרתון בכביש או בשטח. ולכל הציבור מנתניה עמק חפר וחדרה, שמחפש את נעלי ההליכה הכי נוחות בעולם – יש לנו בשורה.

  New Run היבואן הרשמי של HOKA בישראל השיק חנות קונספט בהשקעה של מעל לחצי מיליון ש"ח בקניון M הדרך במושב בית חרות. זו חנות הקונספט השנייה של HOKA בישראל.

נמכרים בה כל הדגמים שיש למותג בישראל: המיועדים לריצה, הליכה לכביש ושטח, כפכפים ונעלי התאוששות, נעלי טיולים נעלי תחרות ועוד.

הפתעה בקניון M הדרך | צילום: גיל נחושתן

ולמה  HOKA כל כך פופולריות?

המיוחד בכל הדגמים של הנעלים הוא שיש לנעלים מנגנון בולם זעזועים המגן על הרגל מפני טלטלות וזעזועים. הנעלים נוחות ומי שנועל אותן מרגיש כאילו ייצרו את הנעל במיוחד בשבילו.

סיפור אישי: כל חברי מכירים אותי כמי שעושה טראקים בארץ ובעולם. אבל הם לא יודעים שכבר מספר שנים יש לי בעיה מעצבנת בכף הרגל. חברתי פרופסור יבלונקה – ראובני מסיאטל הציעה לי מניסיונה לקנות נעלי HOKA כי יש להם מבנה מיוחד ורופאים בארצות הברית ממליצים עליהם. בפעם ראשונה ששמעתי את השם הזה, חשבתי לקנות אותם בארה"ב. לשם אני נוסעת עוד כמה שבועות.

והנה ההפתעה הגיעה עד לפתח ביתי. הגעתי לחנות ב M הדרך. התפעלתי מההיצע של נעלי ריצה, נעלי הליכה, נעלי שטח וגם נעלים לטראק. מדדתי והתאהבתי.

בפתיחה אמר מאיר קנר, מנכ"ל חברת New Run היבואנית של מותג HOKA  בישראל. " HOKA הינו מותג נעלי הריצה וההליכה המתפתח בעולם. עם צמיחה המהירה ביותר בתחום ההנעלה בהיסטוריה. החל מתחילת דרכה בנעליים מותאמות ריצת שטח בהרי האלפים הצרפתיים. ועד פיתוח נעלי ספורט חדשניות ופורצות גבולות. HOKA מפתחת פתרונות ועיצובים חדשניים שיתאימו לצרכי הספורטאים בכל הרמות. מאתלטים ברמה הכי גבוהה, לחובב הספורט והריצה ועד לאוהבי הסטייל הספורטיבי. הנעליים הן רב תכליתיות עם נוחות ללא פשרות, חדשנות והתאמה לסוגי אימון מגוונים. הן מיוצרות ללא פשרות, בחדשנות ובהתאמה לכל סוגי המתאמנים".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות