fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני פתיחת הרזורט שלו – מושיק רוט הגשים חלום לילד מארגון "אלאור"

רוט נרתם השבוע לשיתוף פעולה מרגש יחד עם ארגון "אלאור" לילדים ונוער בסיכון. הוא העביר בקורת על אוכל שהוכן עבורו על ידי הילדים ובשל יחד איתם.
מגשים חלום לילד | מושיק רוט. צילום: אלאור

רגע לפני שמושיק רוט פותח את הריזורט שלו בעמק חפר הוא מתפנה להגשים חלום של ילד מארגון "אלאור".

הבשלן החברתי של מושיק רוט אחד מהשפים הבכירים והבולטים בישראל. נרתם השבוע לשיתוף פעולה מרגש יחד עם ארגון "אלאור" לילדים ונוער בסיכון. הוא העביר בקורת על אוכל שהוכן עבורו על ידי הילדים ובשל יחד איתם.

"אני רגיל לראות את מושיק רק בטלוויזיה ולא מאמין שיגיע לכאן. החלום שלי להיות שף כמוהו" אומר ילד בסיכון שהגשים חלום ושואף להיות קונדיטור.

מושיק רוט הגשים חלום לילד מארגון "אלאור"

המפגש עם מושיק רוט התקיים בפנימיית הקולינריה בית טף.  הנערים חולמים להיות שפים מוצלחים ומוערכים בעתיד. כהתחלה, אחד מילדי הארגון שחולם להיות קונדיטור הכין עבורו מגוון מטעמים לביקורת. בהמשך רוט בישל עם הנערים הללו בסדנת בישול ייחודית בה לימד אותם מתכונים נחשבים. הוא נתן טיפים להצלחה במטבח. יחד עם מוטיבציה לשאוף גבוה ולהצליח.

"אני כל כך מתרגש, זה כמו חלום שמתגשם. אני רגיל לראות את מושיק רוט רק בטלוויזיה ולא מאמין שיגיע לכאן. החלום שלי להיות שף כמוהו, להצליח בכל העולם ולדעת שאני מסוגל להכל."

הילה ראש תחום ילד ונוער ב"אלאור": "עבורנו באלאור זה כלל לא מובן מאליו ששף בכיר כמו  רוט מגיע להעביר סדנת בישול לנערים שלנו. הפנימיה עצמה עוסקת בתחום הקולינריה והנערים חולמים להצליח בתחום. אנחנו מחכים לשיתוף פעולה זה בקוצר רוח ואני בטוחה שמושיק ייתן להם טיפים ומוטיבציה להצליח בעתיד".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות