אתמול התקיים קמפיין "ללא פילטרים" למען עמותת ער״ן לציון 50 שנה של הצלת חיים, במוזיאון תל אביב.
הקמפיין נוסד בעקבות העלייה הדרמטית במקריי ההתאבדות בשנת 2020 ובמטרה להעלות למודעות את נושא הנפש, לגייס כספים עבור העמותה ואף להציל חיים.
נושא הקמפיין היה העידן המודרני של הרשתות החברתיות אשר יוצרות פער בין המוצג בהן לבין המציאות ובכך מהוות טריגר לדיכאון, חרדות, הפרעות אכילה, בעיות בדימוי גוף ועוד.
המטרה היתה בראש ובראשונה- הצלת חיים. המסר הוא להראות את העולם ללא פילטרים ולתת לגיטימציה לאנשים להיות כמו שהם ללא צורך להציג מצג שווא או מודל יופי לא ריאלי.
משתתפים: דידי הררי, אן זיוי, מיכה סלמה, נתן גושן, רותם כהן, מיכל ינאי, סיגל שחמון, שירז טל, שירלי בוגנים, מאור בוזגלו, שירה לוי, ליאל אלי, גאיה שליטה כץ, אסי בוזגלו, שני קליין, דין מירושניקוב ,נטע ברזני, שמחה גואטה, רון לוי ועוד .