fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פאפוס מחכה לכם. גם יוני

כהנא  כבר מכין את התשתיות לתיירות הקיץ בקפריסין. באמתחתו פרוייקטים נוספים הקושרים את הישראלים לעיר פאפוס. אגב, גם בעצמאות חגגו ישראלים אצל כהנא בקפריסין.
פאפוס קפריסין מחכה לכם. יוני כהנא במטוס. צילום: כהנא גרופ

יוני כהנא נחת בשבוע שעבר בעיר פאפוס קפריסין לקראת פתיחת המלון שלו שם לעונת הקיץ. "כן נחתתי אתמול לפתיחת מלון הלגונה הכחולה שלי בפאפוס על הים ולקראת אלפי אורחים בעזרת ה׳ בקיץ 2021 " הישראלים צמאים לטוס לחו"ל, לטייל ולנפוש. חילונים ודתיים ולכל אחד היעדים והתכניות. יוני כהנא בעליה של חברת "כהנא גרופ" עושה את זה כבר שנים.

כשכהנא, חב"דניק מנתניה התאהב בספורט הסקי, הוא סחף את החברים שלו ובמשך שנים הוציא קבוצות של דתיים וחרדים לאתרי סקי המובילים באירופה. בהם לעיירה 'ואל טורנס' בצרפת.

כהנא, 34 נשוי ואב לחמישה הוא איש עסקים, בעל משרד פרסום והפקת אירועים ונופש לציבור הדתי והחרדי. גם לעיריית נתניה הפיק בעבר את מופעי סוכות לציבור הדתי. הוא מוכר כמי שעושה פעילות ציבורית לקהילה מטעם חב"ד בעיקר אירועים המוניים לילדים ומשפחות ועזרה לנזקקים.

גם בנייה בעיר פאפוס הקשורה לתיירות

הקורונה אמנם עצרה את התנופה שיצר בקפריסין ויוון. אבל כבר עכשו יש סימנים לקיץ טוב. "אני דואג שהתיירות של ישראלים ויהודי העולם תהייה עם כל האטרקציות כאשר האירוח והארוחות במלון הם בכשרות מלאה". כהנא כבר מכין את התשתיות לתיירות הקיץ בקפריסין. באמתחתו פרוייקטים נוספים הקושרים את הישראלים לעיר פאפוס. אגב, גם בעצמאות חגגו ישראלים אצל כהנא בקפריסין. בהצלחה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות