fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת הישיבה הראשונה של הממשלה מחר (יום א'). איזה תיק הייתם רוצים בממשלה הזאת?

הממשלה ה- 35 בישראל עם  37 שרים, חלקם שרים עם תיק חלקם שרים בלי תיק, לחלקם יש שותפים לתיק, לאחרים יש תפקידים מוזרים וברוטציה.

אז הוקמה ממשלה חדשה וישיבתה הראשונה תתקיים מחר (יום א'). הממשלה ה- 35 בישראל עם  37 שרים, חלקם שרים עם תיק חלקם שרים בלי תיק, לחלקם יש שותפים לתיק, לאחרים יש תפקידים מוזרים וברוטציה. הרשת געשה בעניין ניפוח התפקידים ואנחנו שאלנו כיד הדמיון הטובה עליכם: איזה משרד הייתם רוצים לאייש בממשלה החדשה.

איציק חדד: שר התעופה

איציק חדד

"הייתי רוצה להיות שר התעופה והחופשות".

רונן קצף: שר המעונות

רונן קצף

"אותי מעניין להיות השר המקשר בין מעונות שני ראשי הממשלה".

רונית פיטרס: המשרד להגינות וליושר

רונית פיטרס

"השרה להגינות ויושר"

אלינור מושקוביץ: המשרד לקידום השמחה

אלינור מושקוביץ:

"המשרד "לקידום השמחה והמצב". המשרד "לקידום עוד לא אבדה תקוותינו" המשרד "המקשר בין השפיות למציאות".

שושנה ויג:המשרד לאוירה אוניביברסלית

שוש ויג

"ארצה את המשרד לאווירה אוניברסלית, משרד לשירה עולמית. משרד לחיבור בין העולם שלנו המקומי לעולם הגדול. ארצה שלא תהיה הפרדה בין המקומי לעולמי, כולנו כפר אחד קטן כרגע ובכל מקום אנשים מחפשים אנשים להפיג את הפחד מפני הלא נודע. הייתי רוצה את המשרד לענייני הלב".

ברוריה בר שדה: שרת המזגן המפוצל

ברוריה בר שדה

"אני רוצה להיות שרת המזגן המפוצל שיהיו לי שני תיקים: המשרד למזגן קיץ ומשרד למזגן חורף. מה לא טוב אקים ועדוהת לקביעת הטמפ" בהתחשב במין במגדר ומה שביניהם"

יפעת שמר צילום דורון גרוסמן: המשרד לענייני המראות ונחיתות

יפעת שמר

"המשרד לענייני המראות ונחיתות, לא כזה העוסק בגווני השיער והאיפור של ביבי וגם לא כזה העוסק בנסיעות שרה ברחבי העולם, אלא משרד העוסק בענייני המראה שהגיע הזמן שיתלו בכניסה למשכן ומה שניבט מתוכה, יעסוק בענייני צביעות ויחבר בין תפיסת התחת של חברי הממשלה החיים באשליה שהם זכאים וראויים לכיסא לבין פרצוף התחת האמיתי שלהם ואפסותם בפועל. משרד שתפקידו יהיה להנחית את חברי הממשלה אל קרקע המציאות".

זיו אגמון: המשרד לענייני זוגות צעירים

זיו אגמון

"הייתי מוסיף שר לענייני זוגות צעירים. יש המון קשיים יום יומיים שחייבים לקבל מענה. כמו: דיור, מקומות עבודה, גידול ילדים וכו'"

דודו סלמה צילום אורן לב: השר לשלום ולפיוס

דוד סלמה

"הייתי רוצה להיות השר לשלום ופיוס החברה הישראלית, השר לעניינים אסטרטגיים שאסור ששר הביטחון ידע עליהם (כמו בצוללות )

עכשיו ברצינות, אין צורך בכל כל הרבה שרים וניתן לחבר משרדים כגון עניינים אסטרטגיים, מודיעין וביטחון, וגם את החינוך, ספורט ותרבות, וגם את המדע והטכנולוגיה עם הסייבר ולבטל את כל התיקים המיותרים: השר לחיזוק וקידום קהילתי, שר לשיוויון חברתי והשר לפיתוח הנגב והגליל, השר לענייני ירושלים שהם מיותרים ויכולים להכנס לתחומי האחריות של משרדים אחרים. על אותו משקל ניתן לחלק גם את המשרד להגנת הסביבה לשלושה משרדים נפרדים: השר להגנת הסביבה הימית, השר להגנת שמורות הטבע, השר לענייני זיהום אויר".

אבי בוימן – משרד להט"בים

אבי בוימן

"השר לענייני להט"בים. כן זה 10 אחוז מהעם ואין לה ייצוג. יש  שני שרים הומואים שיקימו משרד שידאג להם שלא יצטרכו למכור דירות ואת כל החיים שלהם בשביל להביא ילד זה עולה בערך חצי מיליון שקלים" .

זוהר אביב: משרד לספרות ולנוער

זוהר אביב

"משרד הספרות לילדים ולנוער, שמישהו ידאג פה לאנשים הכותבים שמטמיעים דרך ספרים רוח וערכים בבני הדור הצעיר, ונותנים פוש לילד הקורא שיגדל להיות מנהיג אמיתי אחראי מוסרי ואמין, שיתפוס את תפקיד ראשו הממשלה בעתיד".

יהודה זעפרני: המשרד למיגור האלימות

יהודה זעפרני

"משרד למיגור האלימות בכלל ונגד נשים בפרט".

רות אורן : השרה לענייני קצרצרים

רות אורן

"להיות שרה לענייני קצרצרים, שאלו שירים קצרצרים בעלי שני משפטים המלווים בתמונה, היות וכתבתי כבר קרוב ל300 כאלו אז אני חושבת שמגיע לי, לא?"

 

.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות