fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזכר בנה של המחנכת: רחבת בית החינוך הפכה השבוע לחגיגת בר מצווה משולשת

הילה אנגלברג, מורה בבית החינוך אמית בר אילן נתניה איבדה את בנה דניאל ז"ל שחלה בלוקמיה. דניאל היה אמור להיות השנה בגילם של תלמידיה
בר מצווה בבית הספר | צילום פנחס ברחי

הילה אנגלברג, מורה בבית החינוך אמית בר אילן נתניה איבדה את בנה דניאל ז"ל שחלה בלוקמיה. דניאל היה אמור להיות השנה בגילם של תלמידיה של הילה. הילה החליטה להנציח את זכר בנה בדרך מקורית. היא הפיקה יחד עם תלמידיה משכבת י', חגיגת בר מצווה לשלושה תלמידים החיים בפנימייה.

בעקבות בקשה אל הרב רקנטי מחנך בשכבת י' לערוך חגיגת בר מצווה לשלושה נערים. הילה ומשפחתה נענו לבקשה להרים את האירוע ולארגן מימון. כל התלמידים, ההורים והנהגת ההורים  התגייסו למשימה באהבה. תלמידי השכבה תפקדו בתור המלצרים באירוע, רקדו ושימחו את חתני בר המצווה. והיו שותפים פעילים לאורך כל ההכנות והערב עצמו.

האירוע עצמו התקיים השבוע ברחבת בית החינוך אמית בר אילן בנתניה שהפך בין לילה לאולם אירועים שמח ומושקע. עם כמות נכבדה של אנשים טובים שהתנדבו לעזור ולתרום להצלחת האירוע. לשמח את בני המצווה.

התלמיד יקיר עמירה: "אירוע בר המצווה עשה לי טוב מסיבה אחת מאוד פשוטה. שהוא עשה לאנשים אחרים טוב. התמונה הזו של הפרצוף השמח והמאושר והחיוך שלא ירד מהפנים של החתנים במהלך האירוע, שתקועה לי כבר שעות בראש הפיחה בי חיים, כפשוטו".

הילה אנגלברג, אמו של דניאל ז"ל: "עשר שנים לא עשיתי דבר להנצחת הבן שלי. כי אי אפשר היה. עכשו הצלחנו למצוא את הדרך. הרגשתי שזה מעלה אותנו להיות טובים יותר בחיים. שאנחנו הופכים להיות אנשים טובים יותר. ובתור מחנכת, אני מרגישה שזה התפקיד האמיתי של חינוך".

אלי ניסנהולץ, מנהל בית החינוך: "הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טוב למישהו אחר. התלמידים שלנו קבלו הזדמנות מדהימה לעשות טוב, ללא שום אינטרס או רווח. אין לי ספק שההשתתפות שלהם בפעילות הזו תישאר נטועה בראשם ובליבם לאורך שנים ארוכות".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות