fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים תוססים בימי קורונה. ברברה יצאה לחפש אותם עם מסכה

אלי דלל, אבי סלמה ליאורה לוי, גם חברי מועצת העיר מטיילים בצפון. בנתניה חוגגים ימי הולדת במסעדות. עם מסכות בלי מסכות - יש חיים בימי קורונה
יום הולדת לג'ורנו ביאמוס

אלי דלל, אבי סלמה ליאורה לוי, גם חברי מועצת העיר מטיילים בצפון. בנתניה חוגגים ימי הולדת במסעדות. עם מסכות בלי מסכות – יש חיים בימי קורונה

קרן זאוי צילום אבי מדר

 

תכירו את קרן זאוי מנתניה. באוקטובר עומדת להתגייס וכבר יודעת שהיא תהיה נהגת מבצעית. עד אז היא מדגמנת, נהנת מהקיץ ובעתיד זוממת ללמוד עיצוב אופנה ולעסוק בדוגמנות. בהצלחה למתגייסת

אבי סלמה ומשפחתו בקייקים

חבר מועצת העיר אבי סלמה העמיס את כל משפחתו ונסע איתם לצפון. שייט קייאקים היה אטרקציה מוצלחת לכולם ולא רק לילדים.

ליאורה לוי והבנות במג'רסה

חברת מועצת העיר ליאורה לוי עם שתי בנותיה בילתה בשמורת הטבע מג'רסה והלכה במים.  למרות שכל המשפחה שלה בצרפת היא אומרת שיש לנו ארץ יפה ונהדרת.

נוגה רותם ליבוביץ

נוגה רותם מלונדון שמסיימת כתיבת מוסיקה לסרט דקומנטרי עושה עם חברים אקרו יוגה בפארקים של לונדון. היא כתבה לאחרונה מוסיקה לשני סרטי דוקו. האחרון התקבל לדוקאביב.

אלי ואסתר דלל

סגן ומ"מ ראש העיריה אלי דלל חגג עם רעייתו אסתר 38 שנות נישואין במטולה. גם טיול ברמת הגולן הם עשו. מזל טוב

האלופים של יגאל

אחד הערכים היפים של הספורט הוא החברות. את ההוכחה לכך פגשנו השבוע כאשר הקבוצה של "האלופים של יגאל" התאמנה ללא האלוף כשאחד החברים בקבוצה אלי ברטפלד לקח על עצמו להחליף את יגאל שנאלץ להשאר בבית בבידוד.

יום הולדת נורית דוידסון קרן פלס

אז עדיין אפשר להפתיע את האישה. כך חשב סיימון דוידסון כשהזמין את קרן פלס לשיר אצלו בבית לכבוד יום הולדתה של רעייתו נורית – הוא הצליח.

רון יוחננוב ואלי אבוגני צילום עצמי

הסועדים בקפה רוטשילד שבמרכז הקניות אלון קריית השרון כבר רגילים לראות במקום פנים מוכרות. ברביעי האחרון נרשם ביקור של אושיית הרשת והבלוגר רון יוחננוב הפודי הפופולארי. רון מוכר במיוחד בזכות המתכונים הויראליים שלו, הגיע לפגישה במקום עם הבעלים, אלי אבוגני, אנחנו מסוקרנים לראות מה יהיה בתפריט החדש.

יום הולדת לג'ורנו  ביאמוס

במקום לטוס ליוון –כבר אפשר, בחרו החברים גל ויעל שרטוב לחגוג עם עו"ד יוני ג'ורנו יום הולדת במסעדה יוונית בחוף נתניה. יאסו יאמוס.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות