fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגישה נרגשת במוזיאון נתניה. האורחת הגיעה מאמריקה

הניה רייז הגיעה לפגישת עבודה במוזיאון נתניה והופתעה לפגוש את שכנתה מהעבר רחל הרצהפט שהגיעה לביקור מארה"ב.
רחל הרצהפט, חוה אפל והניה רייז. צילום מזיאון נתניה

למתנדבת והתחקירנית במוזיאון נתניה הניה רייז ציפתה בשבוע שעבר הפתעה. בהגיעה לפגישת עבודה במוזיאון היא הופתעה לפגוש את שכנתה מהעבר רחל הרצהפט שהגיעה לביקור מארה"ב. "היא קמה אלי וחיבקה אותי ואמרה לי אני השכנה שלך רחל הרצהפט משכונת הפועלים א. דמעות של שמחה והתרגשות עלו לאחר ששנים רבות לא התראינו. העלנו זיכרונות מהעבר איך יחסי השכנות היו כה טובים עם עזרה הדדית בין המשפחות ואיךאמא שלה סייעה בהכנות לבת-מצוה שלי באפיית עוגות והכנת כריכים לאורחים. גדרות לא היו ובין השכנים הכל היה פתוח" אומרת הניה רייז. רייז ניהלה בעבר את ש.י.ל – שרות יעוץ לאזרח בנתניה.

בשנת 1972 רחל נסעה לארה"ב כדי לשפר את השפה האנגלית שם נישאה ונולד בנה רוני. היא גרה בפלורידה כבר 48 שנים, שם ניהלה בי"ס וגם לימדה הוראה עסקה בחינוך. במשך 17 שנה הביאה קבוצות תלמידים אתה לארץ כדי שילמדו על ישראל במסגרת התכנית "טעם של עוד".

ב-12 השנים האחרונות עוסקת רחל בהוראת עברית. ליוותה קבוצות של תלמידים למצעד החיים בפולין. בביקורה הנוכחי תרמה רחל למוזיאון תמונה של רחוב הרצל בנתניה משנות ה-80 שצוירה ע"י גידי אשכנזי.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות