fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משבר עמוק במכבי נתניה: "אנחנו פשוט משחקים רע"

הקבוצה מעיר היהלומים, הפסידה פעם נוספת. והפעם להפועל באר שבע. שאלת מעמדו של אטוולד אינה על הפרק

קבוצת מכבי נתניה  נמצאת במשבר עמוק. הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה טובה, ניצחה רק פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים. כאשר אתמול, הפסידה בבית להפועל באר שבע. בתוצאה 1:0. ובמועדון מבינים, כי יצטרכו לערוך שינוי משמעותי במועד ההעברות הקרוב, בכדי להימנע ממאבקי התחתית. "אנחנו פשוט משחקים רע, נצטרך לתת על כך את הדעת", אמרו הבוקר בקבוצה.

שינויים במועד ההעברות

במועדון  של קבוצת מכבי נתניה, רוצים לבצע שינויים במועד ההעברות הקרוב. וכבר הודיעו לבלם דולב אזולאי ולקשר ירין שרעבי, כי עליהם לחפש קבוצה אחרת. כאשר במקומם, צפויים להגיע בלם ושחקן התקפה נוספים. מעמדו של המאמן ריימונד אטוולד, אגב, כלל לא עומד על הפרק. והמאמן הפתיע בימים האחרונים, כאשר החליט לכתוב מכתב לאוהדים. ובו נכתב: "אתחיל בלהגיד שההנהלה ומחלקת הסקאוטינג, עובדים מבוקר ועד ערב. בחיפוש אחר פתרונות יצירתיים בתקופה מאתגרת זו. זה לא סוד, שהתפרצות הקורונה אילצה אותנו להסתגל למציאות חדשה. שבה אנו נאלצים לקחת סיכונים גדולים יותר, מבחינת הרכש. על מנת לעמוד במסגרת הכלכלית. מציאות זו, עדיין מתרחשת. מה שאומר, שהחורף נעמוד באותו האתגר בדיוק. לפעמים נצליח, לפעמים ניכשל. אך אני מבטיח לכם דבר אחד : לא נחתים שחקנים רק כדי לסמן וי".

נמשיך במדיניות

ועוד הוסיף אטוולד וכתב: "אם לא נחשוב ששחקן מסויים יהווה שדרוג לסגל, נמשיך במדיניות שלנו: מתן הזדמנות לשחקנים צעירים, שגדלים אצלנו באקדמיה. בהנחה, שהם מוכנים לכך כמובן. גיל הוא לא פקטור, מבחינת בחירת השחקנים. איכות- כן. במיוחד כשהיא מגיעה עם לב צהוב. אני תמיד אעדיף שחקני בית מוכשרים, על פני שחקנים זרים. שאינם מהווים שדרוג מהותי".

"המטרה העיקרית שלנו", הוסיף אטוולד, "היא יציבות. היו לנו כמה הופעות טובות, והיו לנו כמה פחות טובות. ככל שהעונה התקדמה- ראינו את היריבות מסתגלות לשיטת המשחק שלנו, ומקשות עלינו לפתח את המשחק שאנחנו רוצים. בחלק מהמשחקים, מצאנו פתרונות. ובחלק לא. אך אני יכול להבטיח לכם, שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי להשתפר. אף אחד בסגל שלנו, שחקנים ואנשי צוות, לא שמח מהמיקום שלנו בטבלה כרגע. אך אנו בטוחים, שנגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. אם רק נמשיך לעבוד בקצב".

 

אם עדיין לא הורדתם את האפליקציה שלנו – אתם מוזמנים להנות מכל העדכונים והחדשות החמות
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות