fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תשע מדליות לתלמידי כפר הנוער הדסה נעורים באליפות ישראל באתלטיקה לגילאי קדטים ונוער

פרוייקט האתלטיקה המקצועי בכפר הנוער הדסה נעורים הוא פרוייקט שמתקיים לצד הלימודים הסדירים. הוא כולל ליווי מקצועי, רפואי ותזונתי צמוד ומותאם למערכת הלימודים.
ארבע מדליות זהב. הדסה נעורים

הישג מרשים לספורטאי נבחרת האתלטיקה של כפר הנוער הדסה נעורים. הם חזרו השבוע מאליפות ישראל עם 4 מדליות זהב, 3 מדליות כסף ו-2 מדליות ארד

נבחרת האתלטיקה של כפר הנוער הדסה נעורים מביאה הישגים יפים. השבוע זה קרה  בתחילת השבוע באליפות ישראל באתלטיקה לגילאי קדטים ונוער שנערכה באיצטדיון בהדר יוסף.  במדליות זהב הם זכו במקצועות יידוי פטיש וקפיצה לגובה.

בשלוש מדליות כסף הם זכו במקצועות יידוי פטיש וזריקת דיסקוס ו-2 מדליות ארד במקצועות יידוי פטיש וזריקת דיסקוס.

שניים מחברי הנבחרת, תלמידי כתה יא' שהתחרו במקצוע יידוי פטיש, השיגו שיאים אישיים עם תוצאה שמקנה להם מעמד ספורטאי מצטיין בצה״ל.

ספורטאים מצטיינים | הדסה נעורים

הדסה נעורים משקיעים בספורט. 25 ספורטאים צעירים מקבלים תכנית אישית לכל אחד

פרוייקט האתלטיקה המקצועי בכפר הנוער הדסה נעורים הוא פרוייקט שמתקיים לצד הלימודים הסדירים. הוא כולל ליווי מקצועי, רפואי ותזונתי צמוד ומותאם למערכת הלימודים.

הפרוייקט מונה עשרים וחמישה ספורטאיות וספורטאים צעירים בגילאי 15 – 18, (כתות ט'-יב'), תלמידי כפר הנוער המתגוררים בכפר במסגרת הפנימייתית.

הספורטאים הצעירים מתאמנים במקצועות ריצה (100, 200, 400 מ׳), קפיצה לרוחק, קפיצה לגובה.  יידוי פטיש, זריקת דיסקוס והטלת כידון.

בשל תכנית האימונים האינטנסיבית המותאמת אישית לכל ספורטאי, ואימונים בשעות הבוקר המוקדמות ולאחר שעות הלימודים – יש תוצאות יפות.

ג'ניה זבולוטני, מנהלת תחום הספורט בכפר הנוער "הדסה נעורים" וגם המנהלת המקצועית של פרוייקט: "גם בתקופת הקורונה שבה היו מעט תחרויות, הצליחו האתלטים להתאמן. ואף להגיע להישגים מרשימים. אני גאה מאוד בכל ההישגים של הספורטאים הצעירים".

ערן גלבוע, מפקח על פנימיות וממונה על תחום הספורט במינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך: "מודל קידום הספורט בכלל ובו ענף האתלטיקה בכפר הנוער הדסה נעורים הוא גם מודל מנצח. וזאת מהסיבה שהוא מנצל את כל משאביו האנושיים, וגם פיזיים ומקצועיים של כפר הנוער. כל זאת לשם טיפוח ספורטאים מצטיינים. המנהל לחינוך התיישבותי ימשיך לתמוך בפעולות. כמו זו אשר שמה את תלמידי הפנימייה והתשוקה שלהם במרכז העשייה היומיומית. ברמה הגבוהה ביותר, ולראייה, התוצאות המדהימות מהאליפות האחרונה. ברצוני להוקיר את הספורטאים, המאמנים וכל צוות כפר הנוער."

קרדיט צילום: החינוך ההתיישבותי. תמונות מאושרות בפרסום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות