fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגיא מוקי ישמש כשגריר כבוד ופרזנטור של NIKA

הג'ודוקא שגיא מוקי יהיה הפרזנטור של הפרוייקט החדש הפועל לשינוי חברתי
שגיא מוקי | צילום: יח"צ
שגיא מוקי | צילום: יח"צ

הג'ודוקא הנתניתי שגיא מוקי, נמנה על הסגל האולימפי של ישראל, ומחזיק בתואר אלוף העולם בג'ודו. ואף זכה פעמיים בתואר אלוף אירופה. מוקי אומנם אכזב לאחרונה בגראנד סלאם תל אביב, כזכור, אך ממשיך בפעילות הקהילתית שלו.

"יש עיקרון אחד וחשוב שמלווה אותי לאורך הדרך", הוא אומר לחדשות נתניה. "והוא: להיות שלם עם הדרך שלי".

ועוד מספר הגו'דקא הישראלי, על הסיבה שהביאה אותו לבחור ב-NIKA: "הצטרפותי לניקה היא מהמקום הזה, השלם. האידיאולוגיה של ניקה והמטרות שלה, מבורכות וגדולות מהחיים. דרך הספורט אפשר לשנות עולמות – כל ילד זה עולם ומלאו".

 פרויקט NIKA, הוקם בחודשים האחרונים ע"י גדי דקל ואביב גוילי. העוסקים, נושמים וחיים ספורט. דקל, מאמן מנטלי לספורטאים ומפיק בעולמות הספורט. ואביב גווילי, המוכר לציבור הישראלי מהשתתפותו בנינג'ה ישראל,  הוא גם מאמן כושר וקאוצ'ר.

"התחברנו בכדי להנגיש את הספורט כערך בקרב ילדים וילדות, נערים ונערות שאינם עוסקים בספורט מקצועי או תחרותי", הם אומרים.

על פי נותנים לא רשמיים, 50%  מבני הנוער בגילאים 6-18 אינם עוסקים בפעילות ספורטיבית כלשהי. בשל העלויות הכרוכות בכך ובהיעדר מסגרת לא תחרותית מתאימה. "ישנה מסה גדולה של צעירים וצעירות, שנטשו את עולמות הספורט" מספרים דקל וגוילי.  ומוסיפים: "יש מקום בעולמות הספורט לכולם, לא רק לאלה שמתחרים". 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות