fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת ילדים של מכבי נתניה זכתה בטורניר המונדיאליטו

קבוצת ילדים א' של המאמן סשה פלדמן ניצחה במשחק הגמר על מכבי חיפה. בנוסף נערך גם טורניר הכוכבים מול כוכבי הרשת עם שלל הסלבס במדינה
אלופה אמיתית. קבוצת ילדים מנתניה (צילום: סשה פלדמן)

אצטדיון נתניה חגג כאשר נערך משחקי הגמר של טורניר המונדיאליטו.

הטורניר הוא למעשה אחד הגדולים בישראל למחלקות נוער כאשר במשך השנה נערכו משחקים במספר שנתונים וגם מכבי נתניה הגיעה למשחק הגמר בשנתון ילדים א' ואף זכתה בתחרות לאחר ניצחון על מכבי חיפה בתוצאה 0:1.

הקבוצה מעיר יהלומים מאומנת על ידי סשה פלדמן ועוזרו טל חדד כאשר את שער הניצחון כבש אלון כפיר. האחרון מגיע מדי יום מנהריה ומרשים במהלך העונה במסגרת הליגה וכאמור גם בטורניר המונדיאליטו.

מעבר לגמר הילדים נערך גם משחק הותיקים, בין הפועל תל אביב למכבי חיפה ובו ניצחו האדומים בתוצאה 1:4. אירוע השיא של הערב היה המשחק בין כוכבי הרשת לבין נבחרת הזמרים וכוכבי הרשת ניצחו בתוצאה 2:3.

בנבחרת כוכבי הרשת שיחקו בין השאר זוכה ההישרדות אסי בוזגלו שגם כבש את שער הניצחון וגם בנו של אייל גולן, ליאם גולן. אייל גולן עצמו שיחק בנבחרת הזרים לצדם של משה פרץ, דודו אהרון ואקי אבני.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות