fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון גדול למכבי נתניה. האם אטוולד יישאר?

הקבוצה הרשימה עם ניצחון על ביתר ירושלים והמאמן הצהיר כי כלל לא בטוח שיישאר בקבוצה. קניקובסקי מחפש קבוצה בחו"ל
צילום: אדריאן הרבשטיין - ארכיון

נצחון למכבי נתניה. מכבי נתניה חזרה לחייך לאחר נצחון 0:1 ביתי על ביתר ירושלים.  את שער הניצחון כבש כבר בדקה השלישית הקשר גבי קניקובסקי. האחרון הרשים כאשר שלח מספר כדורי עומק. הוא נחשב לשחקן המבוקש ביותר מנתניה לקראת העונה הבאה. בסביבתו של קניקובסקי ציינו כי הוא זוכה להתעניינות מצד מועדונים בגרמניה. והמטרה להוציאו כבר בקיץ הקרוב לחו"ל. 

קניקובסקי  ל"חדשות נתניה": "זה כיף. אנחנו קבוצה צעירה וכשאני לא מצליח להבקיע אנשים אומרים שאני לא יציב. המאמן שינה לי את כל המשחק. משהו מטורף. לא ראיתי דברים כאלה. זה לא נורמלי. הגישה שלו היא כזו: כאשר  מתאמנים הוא תמיד רוצה עוד ועוד ועוד. כלום לא מספיק. כל אימון זה להמשיך ולהמשיך. אם החמצת, לא נורא. תמשיך לעבוד. זו המנטליות שהוא הביא. זה דבר שלא ראיתי. המטרה שלי היא להמשיך לעזור לקבוצה. לגבי העתיד אני לא יודע מה יהיה. נראה מה המאמן יחליט, מה אני אחליט".

אחרי נצחון כזה. מה התכניות לעתיד? 

"ברור שאני רוצה להתקדם. אם זה בנתניה או בכל מקום אחר. אני רוצה להתפתח כשחקן. זה דבר ראשון. ואני עוד לא יודע מה התוכניות לגביי. נצטרך להחליט כשתסתיים העונה. אם אתה שואל על חוזה ארוך טווח בנתניה. אז אולי. זה לא תלוי בי. אני רוצה לראות אם אני יכול להגיע לחו"ל ולהשיג את השאיפות שלי. כרגע אין משהו שאני אומר 'את זה אני רוצה'. אני רוצה מקום שאוכל להתפתח בו כשחקן, כמובן שהדת זה דבר חשוב לי. אני חושב שאפשר לשלב את זה כמו שאני עושה את זה פה".    

סוגייה נוספת שטרם ברורה בנתניה היא עתידו של ריימונד אטוולד. רק  לפני כחודש ימים היה נראה כי ההולנדי ימשיך בקבוצה. אך העובדה שלא עלה לפלייאוף העליון גורמת לאי קונצנזוס בהנהלה. 

אטוולד עצמו הגיב בנושא: "כרגע אני חופשי. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה אלא אם כן מישהו יציע לי משהו. אני שמח ללכת, או להישאר, איפה שאני רצוי. אם אני לא רצוי – אלך למקום אחר.

ההנהלה?

אני יודע מה המנכ"ל ניב גולדשטיין רוצה. המסרים שלו ברורים לי. אבל הוא לא מקבל ההחלטות היחיד במועדון. עד שאין משהו כתוב על הנייר אני לא צריך להגיב על זה". 

האם נצחון מכבי יקדם החלטות במועדון?

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות