fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: מכבי סיימה רק בתיקו, טוברוק ממשיכה להסתבך

חלוץ הבוגרים של מכבי נתניה סייע לקבוצת הנוער לא להפסיד מול באר שבע. טוברוק הפסידה גם למכבי פתח תקווה והסתבכה בתחתית
תיקו חשוב. נוער מכבי נתניה (צילום: מכבי נתניה ארכיון)

קבוצות הנוער של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק ממשיכות את העונה. הן נמצאות במצב מסובך לקראת הסיום העונה הסדירה. טוברוק ממשיכה להפסיד והפעם הפסידה בביתה למכבי פתח תקווה בתוצאה 2:0 . כאשר שלושה ימים קודם לכן גם הובסה על ידי הפועל תל אביב בתוצאה 5:1.  בעקבות שני ההפסדים מדורגת טוברוק במקום ה-16 עם שתי נקודות מעל הקו האדום. 

קבוצת הנוער של מכבי נתניה הייתה אחראית לדרמה של השבת האחרונה. וזאת כאשר סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול הפועל באר שבע. האורחת הגיעה בתקופה מצוינת מבחינתה. עם שלושה ניצחונות רצופים שהאחרון שבהם נצחון ענק 1:4 על מכבי ת”א. היא עלתה ליתרון בדקה ה-74 בזכות שער של רועי אזוט. 2 דקות לפני השריקה לסיום, פרננד גורי כבש שוויון דרמטי במיוחד.  החלוץ הגיע לסייע לקבוצת הנוער מכיוון שמשחק הבוגרים ייערך רק היום (ראשון). וכאמור החלוץ כבש שער שיווין חשוב. 

בעקבות שני ההפסדים מדורגת טוברוק במקום ה-16 עם שתי נקודות מעל הקו האדום. והיהלומים עדיין בתחתית כשלזכותם 14 נקודות, רק 5 נקודות מעל הקו האדום. 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות