fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה תציע לאטוולד חוזה לעונה הבאה

בקבוצה יש שביעות רצון מהניצחון על בני יהודה וחשש מהפציעה של דני עמוס
ריימונד אטוולד| צילום: באדיבות מכבי נתניה
ריימונד אטוולד| צילום: באדיבות מכבי נתניה

שביעות רצון במכבי נתניה, לאחר ניצחון נוסף של הקבוצה. והפעם על בני יהודה, בתוצאה 0:1.

היהלומים לא הציגו משחק גדול, אבל היו יעילים. והצליחו לנצל טעות בהגנת בני יהודה. וכך כבש הקשר יובל שדה שער, בשבוע השני ברציפות.

נתניה, הגיעה למשחק ללא השוער דני עמוס. שנפצע במרפקו. ובמועדון, חוששים כי מדובר בפציעה חמורה. שעלולה להשבית את השוער, לפחות במהלך החודש הקרוב. ומאידך, העובדה שהקבוצה נמצאת במקום החמישי ובדרך לפליאוף העליון, משביעה רצון. והביאה לכך שראשי הקבוצה מעוניינים  להחתים את המאמן ריימונד אטוולד, גם לעונה הבאה.

כבר במהלך השבוע, צפויה להיערך פגישה. בין המאמן, לבין ההנהלה. על מנת לנסות ולהגיע לסיכום.  מהר ככל שניתן. 

בסוף נגיע למטרה

כאמור, מי שכיכב בניצחון על בני יהודה- היה יובל שדה. שאמר לאחר המשחק: "אפשר להגיד שבמשחק הקודם, כבר הובלנו 0:1. עשינו את כל העבודה שלנו, ובסוף ספגנו גול. אותו היו צריכים לפסול, אבל זה לא משנה. הגענו מוכנים למשחק הזה. זה הלך קשה, מאוד קשה. אבל אני מאוד שמח, שלקחנו את שלוש הנקודות. ואנחנו עם הפנים קדימה".

שדה, התייחס לכך שכבש שני שערים ברציפות, למרות שנחשב לקשר אחורי. ואמר: "זה מעבר לציפיות. בתור קשר אחורי, אתה מצפה לדברים אחרים. יש לך עבודה אחרת על המגרש. אני חושב שהגולים זה רק בונוס. זה לא משנה מי מבקיע, הכי חשוב הוא שלקחנו שלוש נקודות. ובסוף נגיע למטרה שלנו". 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות