fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה במכתב חריף נגד יו"ר מכבי פתח תקווה אבי לוזון

במועדון היהלומים זועמים על אישור שער השויון ומביעים ביקורת חריפה נגד יו"ר הקבוצה מאם המושבות
כעס גדול בנתניה | צילום: אדריאן הרבשטיין
כעס גדול בנתניה | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה, סיימה השבוע בתיקו 1:1 מול מכבי פתח תקווה, בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. יובל שדה, כבש את השער לנתניה במחצית הראשונה. וליאל עבדה, השווה במחצית השנייה לפתח תקווה. כאשר השער אושר לאחר החלטת VAR שנויה במחלוקת, והדבר גרם לכעס רב בקרב אנשי נתניה. שהוציאו אתמול הודעה חריפה בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, על ההתנהלות של יו”ר פ”ת, אבי לוזון. בטענה שהשפיע על החלטות צוות השיפוט.  

משחק אחר משחק, ללא כל תגובה

בהודעה שיצאה מנתניה, נכתב: "כאשר יו"ר התאחדות לשעבר, חבר הנהלה/מזכירות מצומצמת של המנהלת, יורד לאזור חדרי ההלבשה לפני המשחק. וגם במחצית המשחק ובסיומו (כל זה בתקופת קורונה שיצרה תקנון עם איסור גורף על פעולה מהסוג הזה) זו בעיה. וגם כאשר הוא יוצר קשר קבוע עם צוות השיפוט. מלין ומביע את דעתו. כאשר גם בתקופת שגרה, מדובר בהתנהגות לא מקובלת ולא ספורטיבית בעליל.  והאירועים המתוארים, עוברים משחק אחרי משחק- ללא שום תגובה. לא של צוות השיפוט ולא של המשקיף. וגם לא של תובע ההתאחדות. אין פלא, שלאחר מכן אנחנו עדים למצבים בהם השופט הראשי משנה בצורה תמוהה את החלטתו. למרות שלעוזר השופט, הייתה את הזווית הטובה ביותר במגרש. (והוא גם זה שהרים את הדגל).

נשמח לשמוע מה נאמר שם

ועוד כתבו חברי המועדון הצהוב: "ניכר כי השופט, היה בקרבת מקום לאירוע. ובמדינת ‘האח הגדול’, שבה אנו חיים, יעניין מאוד את ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי ובכלל, לקבל יום אחד את הקלטות מערכת השמע -של צוות השיפוט. כולנו נשמח לשמוע, מה נאמר שם בחדרי חדרים. בשיח של מחצית המשחק, בינם לבין עצמם. וגם בשיח מול בעלי הקבוצות לפני המשחק, במחצית ובסיומו. וכן במערכת השמע של ה-VAR ועוד. אירועים משונים חוזרים על עצמם, שבוע אחרי שבוע. ולנו נשאר נשאר רק את עצמינו: מה יועילו חכמים בתקנתם? כשלא השופטים ולא הוועדות המקצועיות. וגם לא בתי הדין ולא העומדים בראש, עושים את המעט שכולנו מבקשים. והוא לנהוג על פי לשון החוק והתקנות, במידה שווה כלפי כולם. כי כולנו נולדנו בצלם". 

בפתח תקווה ציינו בתגובה: "לא ברורות לנו הטענות של אנשי נתניה. כי הרי השער אושר על ידי צוות השיפוט, ולא על ידי אבי לוזון". 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות