fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון המנויים של וינגייט חוזר – ובירוק: החל מיום ראשון ייפתח המועדון לקהל המחוסן

הפעילות במועדון, מיועדת לבני 40 פלוס שברשותם תעודת מתחסן
מתחסנים וחוזרים לפעילות. וינגייט (צילום: מכון וינגייט)
מתחסנים וחוזרים לפעילות. וינגייט (צילום: מכון וינגייט)

בחזרה לשגרת אימונים בריאה

בשורה משמחת לקהל חובבי הספורט. החל מיום ראשון, ה-21.2.21, יפתח מועדון המנויים של מכון וינגייט את שעריו. ויאפשר לקהל שוחרי הספורט, לשוב לשגרת אימונים בריאה. וזאת על פי מודל התו הירוק ותחת הנחיות משרד הבריאות. אימוני הספורט במועדון, יתאפשרו לציבור המנויים. וכן למצטרפים חדשים. הפעילות במועדון מיועדות לבני 40 +, אגב, אשר ברשותם תעודת מתחסן. והיא תכלול שימוש בכלל מתקני המועדון. כגון חדר הכושר, בריכת השחייה ומגרש הטניס.

מיכל נגבי, מנהלת המכון, מספרת כי על אף שאין הדבר רווחי למועדון, ולמרות התחלואה הקיימת- יש להעביר את המסר. לפיו רווחה נפשית ומנטלית, לצד זו הגופנית, הנה חיונית לחיים בריאים. "בתור המכון הישראלי למצוינות בספורט, רווחת ובריאות הציבור -היא נר לרגלינו. ולא רק במובן הפיזי. ואנו עושים ככל שביכולתינו, על מנת להבטיח חווית ספורט מהנה ומקצועית. אנו מאמינים, כי חזרה מבוקרת ואחראית לשגרת אימונים- תיטיב עם כלל הציבור. ומתרגשים לשוב ולארח, את כל מי שחפץ לשוב לשגרת חיים תקינה".

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות