fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחיין האולימפי יעקב טומרקין מונה לראש תחום לימודי השחייה בוינגייט

שיאן ישראל ואחד השחיינים הטובים בהיסטוריה הישראלית, קיבל את המינוי. טומרקין: "זו הזדמנות מצויינת בשבילי לנהל ולהוביל"

שיאן ישראל בשחיה

יעקב טומרקין בן ה-28,  הוא נשוי ואב לשתי בנות. ושחיין אולימפי ישראלי. אלוף ושיאן ישראל בשחייה. ונחשב לאחד השחיינים הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים. שמחזיק בשיא הישראלי במשחים ל-100 מטר גב ול-200 מטר גב. ובמשחים בבריכת 25 מטר ב-200 מטר גב, 200 מטר חזה, 100 מטר מעורב אישי ו-200 מטר מעורב אישי.

יעקב טומרקין הינו בוגר אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, ובוגר קורס ייחודי למאמני שחייה אולימפיים. וימלא את תפקיד ראש תחום השחייה בבית הספר, במקומו של ראש התחום היוצא. המאמן הוותיק והמוערך, חנן גלעד. במסגרת תפקידו החדש כראש תחום, יוביל טומרקין את כל מערך קורסי המאמנים והמדריכים בענף השחייה, הנלמדים בבית הספר. זאת לאור ניסיונו העשיר בעולם השחייה התחרותי, הכשרתו כמאמן ועבודתו המוצלחת שלו בשלוש השנים האחרונות, ב"מפעלי הקיץ" המסורתיים של מכון וינגייט.

בתהליכי חפיפה

בעיצומם של ימים אלה, החל טומרקין בתהליך של החפיפה עם חנן גלעד. על מנת שתהיה לו כניסה איטית ובטוחה לנבכי התפקיד. על היבטיו הפדגוגיים, המנהליים והשיווקיים.  אך כשחיין אולימפי פעיל, עיקר מעייניו בשנה הקרובה, ימשיכו להיות נתונים גם למשחקים האולימפיים בטוקיו  של 2021.

חנן גלעד שמילא את התפקיד בהצלחה רבה ב-15 השנים האחרונות, ימשיך לא רק כמנטור וכחונך. אלא ימשיך לשמש כמרצה מוביל, בקורסי המאמנים והמדריכים השונים בענף השחייה בווינגייט.

יעקב טומרקין, על התפקיד החדש: "הופתעתי ושמחתי מאוד כשיעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למאמנים, פנה אלי. בהצעה לשמש כראש תחום לימודי השחייה. וכמובן שבירכתי על ההזדמנות. שבמסגרתה אוכל  לא רק להביא את הניסיון שלי כשחיין תחרותי ברמה הבינלאומית, אלא גם לנהל ולהוביל את לימודי השחייה. ולהביא איתי משהו חדש ורלוונטי, אל הקורסים השונים".

יעקב ג'ינו, מנהל בית הספר למאמנים ולמדריכים: "אני שמח וגאה על כך שדמות כמו יעקב טומרקין, שהגיע להישגים גדולים, יוביל את לימודי השחייה בבית הספר. בנוסף לניסיונו העשיר והמשמעותי כשחיין אולימפי, טומרקין סיים בהצלחה רבה קורס מאמנים ייחודי. וזכה להתאמן אצל טובי המאמנים בארץ ובעולם. אני מאמין, שמגמה זו, תימשך בבית הספר גם בעתיד. ובמסגרתה, ישתלבו ספורטאי צמרת בבית הספר למאמנים. כאן, בוינגייט. ויוכלו לתרום רבות לאור מעמדם ומניסיונם. ולשמש כדמויות לחיקוי. אני סמוך ובטוח, שיעקב טומרקין יוביל את תחום לימודי השחייה בבית הספר שנים רבות ובהצלחה רבה".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות