fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד מאכזב לבנות מכבי חדרה במשחק הענק של חצי הגמר מול כפר סבא

דרמה גדולה הובילה להפסד מכבי חדרה בכדורעף, בחצי גמר גביע המדינה. לנדר: "אכזבה גדולה עם טעם של עוד"
נשאר עם טעם של עוד. בנות חדרה (צילום: אורי סילברמן, איגוד הכדורעף)

אכזבה כואבת

זה היה אירוע גדול ומיוחד באולם איינרבוקס בחדרה. שנערך אתמול, יום שני. האולם, אירח את שני חצאי גמר של גביע המדינה לנשים בכדורעף. כאשר בחצי הגמר השני, הפסידה מכבי חדרה להפועל כפר סבא. בתוצאה 3:2. לראשונה מזה שנה, התאפשרה כניסת קהל למגרש. ו-300 אוהדים חדרתיים ניסו לעודד את הקבוצה. אבל, כאמור, זה לא ממש הצליח.

המערכה הראשונה, הייתה צמודה. והסתיימה בניצחון מזערי של כפר סבא 25:23. המערכה השנייה, הייתה כולה בשליטה של המקומיות. שהובילו לכל אורכה וניצחו 21:25.

המערכה השלישית, שוב הייתה של כפר סבא. ביכולת משכנעת. וכאשר נראה היה שאלופת המדינה בדרך לניצחון, הוכיחו בנות חדרה והמאמנת אניה גרמן אופי אדיר וניצחו 24:26. עד למערכה המכרעת, בה דיבר הניסיון של האורחות.

את המערכה החמישית, פתחה כפר סבא היטב. ועלתה ליתרון מהיר של 2:6. אבל חדרה, ששיחקה מצוין לא ויתרה, השוותה ל-7:7. ועלתה ליתרון 7:8. אלא שהטעויות של חדרה, עזרו לכפר סבא. שעלתה ל-10:8. כפר סבא, המשיכה להוליך עד לניצחון במערכה 11:15. וחמש שחקניות של מכבי חדרה סיימו עם ספרות כפולות: האנא טוביקינה , שיראל  ג'נח, אחריהן אורן אבוטבול, וירה קלימוביץ'  וגל לנדר. 

לנדר אמרה לאחר המשחק, לחדשות נתניה: "זו אכזבה גדולה. אבל אני מרוצה מאוד מאיך ששיחקנו. אנחנו נחושות מאוד, ועוד יותר רעבות אחרי המשחק. והמטרה כרגע, היא הליגה. רצינו מאוד לנצח, אבל הניסיון של כפר סבא -שיחק תפקיד מאוד גדול, במיוחד במערכה האחרונה." 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות