fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפלייאוף העליון מתקרב: ניצחון גדול למכבי נתניה בקריית שמונה

המאמן הראשי של היהלומים ריימונד אטוולד, שהורחק מהמשחק, ראה מהיציע תצוגת תכלית שהסתיימה בניצחון קליל
משחק גדול. שחקני נתניה (צילום: עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה)

הניצחון שאחרי החשש

לפני המשחק מול קריית שמונה, שהסתיים בניצחון, היה חשש גדול בקרב קבוצת מכבי נתניה. בעיקר לאחר ההפסד שהיה לקבוצה בשבוע שעבר- מול בית"ר ירושליים.  אך בניגוד לחשש, הביסו היהלומים את קריית שמונה. בתוצאה 1:4.

מאמן קבוצת מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, ראה את המשחק מהיציע. וזאת לאחר שהורחק במשחק הקודם, והוא צפוי לעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל, במהלך השבוע. אטוולד הימר בחוד ההתקפה על הרכש החדש, סבובקר דומביה. וזה החזיר לו עם שער- אחרי שש דקות של משחק בלבד.

מעבר לכך, גם הבלם שיר צדק ערך בכורה בהרכב. והיה ממצטייני מכבי נתניה במשחק.

אך מעבר לניצחון המתוק, בנתניה מודאגים לגבי אלמוג כהן. שנפצע לאחר 10 דקות על המגרש, וסבל מכאבים בשריר הירך האחורי. אותו כבר קרע מוקדם יותר העונה, ונותח. בקבוצה מקווים כי הדבר לא יקרה שוב. כשהקפטן, צפוי לעבור בדיקת MRI ככל הנראה עד מחר. כדי לאבחן את מידת החומרה של פציעתו.

גם לאמיק בנדה נפצע, אגב, אך נראה כי לא מדובר בפציעה רצינית. ומאידך: חן עזרא, שכבר חזר להתאמן באופן מלא, ימשיך לנוח לאחר הניתוח לאיחוי השבר בידו. וישוב לסגל, כך הוחלט ביחד איתו, לקראת המשחק מול הפועל בקעת הירדן בגביע המדינה. ביום שישי.

וגם קליאן ואן דר קאפ מתוכנן לשוב, לאחר שהודח מהסגל בשל סיבה מקצועית. ולא נסע עם חבריו למשחק בקריית שמונה.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות