fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה: מכבי נתניה תשחק בפלייאוף התחתון

היהלומים הפסידו במשחק האחרון של העונה הסדירה למכבי חיפה ונשרו למקום השביעי בטבלה. עתידו של אטוולד יוכרע בשבועות הקרובים
יישאר או לא יישאר. אטוולד (צילום: מכבי נתניה)

אכזבה והלם גדול שררו אתמול בחדר ההלבשה של מכבי נתניה. זאת  לאחר ההפסד 0:2 למכבי חיפה. מה גם שזה היה המשחק האחרון של העונה הסדירה. שבסיומו ירדה הקבוצה למקום השביעי בטבלה. וכך תשחק בפלייאוף התחתון. לאורך העונה הסדירה הייתה נתניה בשישייה הראשונה. אבל לאור ההפסדים שלה במשחקים המכריעים היא תשחק בחלק התחתון.

לחדשות נתניה נודע כי במועדון הביעו אכזבה. הפעם שוב הציגו יכולת התקפית טובה מול חיפה אך החמיצו מצבים קורצים. כמו כן שני שתי טעויות קריטיות בהגנה הביאו לשערים מהצד של חיפה.

איזה מכבי נתניה נראה בפלייאוף התחתון?

קפטן הקבוצה, אלמוג כהן סיכם ואמר ל"חדשות נתניה": "זה מאכזב וכואב, כי בסופו של דבר אתה רוצה לשחק טוב ולנצח. מבחינתי זה לא עושה לי טוב לדעת ששיחקנו טוב ולא ניצחנו. אני מאוכזב כמו שהיינו משחקים גרוע ומפסידים. אנחנו צריכים להמשיך לשחק בצורה הזאת ולנסות לעבוד כמה שיותר על סיומות מול השער כי בלי שערים אי אפשר לנצח משחקים. איזה מכבי נתניה נראה בפלייאוף התחתון? אני חושב שמכבי נתניה שכולם רוצים לראות, שמשחקת התקפי ומגיעה למצבים ואני מקווה שבעזרת השם גם נכבוש מהמצבים האלה". 

בינתיים במועדון יתחילו על ההכנות לעונה הבאה. בראש הרשימה על עתידו של המאמן ריימונד אטוולד. האחרון מבוקש אצל היהלומים ואף זוכה להערכה רבה. אך לאחרונה שמו של ההולנדי עלה גם בקרב קבוצות אחרות בליגת העל. ראשי נתניה צפויים להיפגש עם אטוולד ולנסות ולהגיע לסיכום בין הצדדים. 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות