fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה בנתניה: "פתחנו רע את הפלייאוף התחתון"

במועדון הודו כי רק משחק נהדר של רז כרמי הביא להם נקודה. שחוביץ אובחן עם שבר במרפק והחשש שסיים את העונה
מכה לא פשוטה. שחוביץ (צילום: מכבי נתניה)

מכבי נתניה רצתה להיות העונה במשחקי הפלייאוף העליון . זה לא קרה בעקבות ההפסד במשחק האחרון של העונה הסדירה. היהלומים פתחו את הפלייאוף התחתון עם תיקו ביתי מאופס מול בני סכנין. בסיום המשחק הודו בנתניה כי האורחים היו ראויים לכל שלושת הנקודות. רק יכולתו המופלאה של השוער רז כרמי השאירה נקודה בנתניה. "אסור לנו להיראות ככה. במחצית הראשונה היה נראה שסכנין יכולה לכבוש בכל התקפה" אמרו בנתניה. ושיבחו את השוער הצעיר: "כרמי הציל אותנו וקיבל קרדיט על כך שנשאר כאן העונה כשוער שני". השוער הראשון, דני עמוס, נעדר כבר חודש ימים ולא מן הנמנע לא יחזור לשחק העונה.  

שחוביץ נפצע. שבר במרפק

עוד נודע ל"חדשות נתניה", כי גם המגן השמאלי זלטאן שחוביץ עשוי להיעדר תקופה ארוכה ואולי אף לא יחזור לשחק העונה וגם לא במשחקי הפלייאוף. שחוביץ נפצע אתמול במהלך המשחק. בבדיקה ראשונית אובחן עם שבר במרפק ויעבור מספר בדיקות נוספות בכדי למדוד את חומרת פציעתו. בשבת הוא בוודאות ייעדר מול ביתר ירושלים ביחד עם הבלם שיר צדק שהורחק אתמול וקיליאן ואן דר קאפ צפוי לפתוח במקומו. 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות