fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה בנתניה לאחר ההפסד לחדרה: עם הפנים לגביע המדינה

הקבוצה של ריימונד אטוולד איבדה נקודות יקרות לקראת הפלייאוף העליון. אביב אברהם: "מאוד כואב לנו, כל השחקנים עצובים"
חזרו לעודד. אוהדי נתניה | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה
חזרו לעודד. אוהדי נתניה | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה

אכזבה גדולה במכבי נתניה, לאחר ההפסד הביתי של הקבוצה להפועל חדרה. בתוצאה 1:0. במועדון הנתנייתי, קיוו כי הכניסה המחודשת של הקהל לאחר שנה, תביא לרוח חדשה. אבל זה לא קרה.

 

טעתה בחלק האחורי

הקבוצה של ריימונד אטוולד, טעתה בחלק האחורי. ומאידך, גם לא הייתה מדוייקת בחלק הקדמי. וכעת, מקומה בין שש הקבוצות הראשונות של הכדורגל הישראלי, מוטל בספק. ובמחזור האחרון של העונה הסדירה- תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה. מול מכבי חיפה. 

קשר הקבוצה, אביב אברהם, מסכם את המצב: "זה מאוד מאכזב. באנו למשחק הזה, בידיעה שהוא יכול לתת לנו צעד חשוב לקראת הפלייאוף. מאוד מאוד כואב לנו, וגם קשה. כל החבר'ה שבורים ועצובים. אבל אין מה לעשות, אנחנו מתסכלים קדימה. ויש לנו משחק חשוב כבר ביום שלישי, בשבוע הבא. מול מכבי חיפה. אני יכול להבטיח, שניתן  את מאת האחוזים שלנו, בשביל לנסות לקחת נקודות בחיפה. וזה הכל". בכל מקרה, כעת הפנים של הקבוצה מופנות קדימה, לקראת המשחק של יום שלישי. אז, תארח הקבוצה את הפועל תל אביב .במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

כאשר החלוץ קווין פרייטר שספג צהוב חמישי מול חדרה, ייעדר במשחק הליגה מול חיפה.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות