fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אטוולד: "לא יכול להתייחס לעונה הבאה כי לא בטוח שאהיה כאן"

במכבי נתניה התאכזבו מהפסד שלישי העונה להפועל תל אביב ומעמדו של המאמן טרם ברור. אלמוג כהן: "היו לנו מצבים אבל הכדור לא נכנס"
לא סגור על עצמו. אטוולד (צילום: מכבי נתניה ארכיון)

אטוולד לא בטוח אם ישאר בנתניה. אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד הביתי מול הפועל תל אביב בתוצאה 0:1 . כאשר זה היה המשחק השלישי מול האדומים העונה בו נתניה יוצאת בהפסד. במועדון מעיר יהלומים התאכזבו בעיקר מהחלק ההתקפי שהיה ביום חלש. ולא ניצל מספר מצבים. ומאידך שיבחו את השוער רז כרמי שאף הציל את הקבוצה במחצית הראשונה. כאשר עצר פנדל של עומרי אלטמן. מעבר לכך במועדון עוסקים גם בעתידו של המאמן ריימונד אטוולד שלא ברור אם ימשיך כאשר הבעלים אייל סגל טרם הכריע בנושא. המאמן עצמו אמר לאחר המשחק ל"חדשות נתניה" : " אם תרצו לדבר על העונה הבאה, אני לא יכול להתייחס אליה כי אני לא בטוח שאהיה כאן בעונה הבאה. לא השקענו כלום העונה, היינו צריכים רק להשאיר את הראש מעל המים. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה. יש סיבה למה אנחנו לא מנצחים את המשחקים לפעמים. חסר לנו ניסיון". 

לא מצאנו את ההזדמנות

הקפטן אלמוג כהן הוסיף: "היו לנו מצבים שמהם יכולנו להבקיע. למעט הפנדל והשער שבן ביטון הבקיע, גול גדול, מ-20 מטר, דרופקיק לחיבור – אני לא חושב שרז כרמי זינק או הציל איזה מצב, שהם הגיעו לאיזה מצב. פתחנו טוב את המשחק, שלטנו והגענו לחצאי-מצבים, היינו באזור. לא מצאנו את ההזדמנות הזאת שאפשר לשים בה את הכדור ברשת, כמו מול בית"ר ירושלים".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות