fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריימונד אטוולד: "היינו צריכים להילחם עד הסוף כדי לעבור לשלב הבא"

מכבי נתניה ניצחה את הפועל בקעת הירדן בתוצאה 0:2 ועלתה לשמינית גמר הגביע
שמחים לעלות שלב. שחקני נתניה (צילום: ברני ארדוב- עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה)

העפלה לשמינית הגמר

שביעות רצון במכבי נתניה, לאחר ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה. לאחר ניצחון 0:2, על הפועל בקעת הירדן.

מדובר אמנם ביריבה מהליגה השלישית, אך עדיין: חניכיו של ריימונד אטוולד התקשו, כאשר כבשו שער בכל מחצית. ואת הצמד- כבש בן אז'ובל.

האחרון, גם נפצע לקראת הסיום. וייבדק במהלך הימים הקרובים.

המאמן ריימונד אטוולד סיכם את המשחק ואמר: "אני לא ציפיתי למשחק קל. שיחקתי בעונה שעברה כמה משחקים, מול קבוצות מהליגה השלישית. ותמיד הופתעתי מחדש, מהכוח והאינטנסיביות שלהן. לכן, הכנתי את השחקנים למשחק קשוח. כאשר מנצלים את המצבים וכובשים בתחילת משחקים כאלה, אז זה הופך למשחק מסוג אחר. אבל אנחנו, לא עשינו את זה. ומה שזה אומר, לכן, הוא שהיינו צריכים לעבוד קשה. כדי לכבוש את השערים. שזב באמת מה שעשינו בסוף. אבל, כאמור, זה לא היה קל. והיינו צריכים להילחם עד הסוף, כדי לוודא שנעלה לסיבוב הבא. כמו שבאמת עשינו. ובסופו של דבר: גם הצלחנו. וזו הייתה המטרה. בסוף, אנשים יכולים להגיד שמכבי נתניה ניצחה, כצפוי. אבל אנחנו רק שמחים, שהתקדמנו לסיבוב הבא".

ריימונד אטוולד התייחס לפציעה של אז'ובל: "זה נראה די רציני. הוא סובב את הקרסול. ואחרי שתרד הנפיחות, נצטרך לראות מה קרה בדיוק לקרסול שלו. בתקווה שלא תהיה לנו עוד פציעה".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות