fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני ליגת העל בכדורגל בעבר ובהווה, סיימו קורס מאמנים בווינגייט

שחקני כדורגל בכירים, 20 במספר, סיימו בהצלחה את קורס מאמני הכדורגל בווינגייט. קורס מאמנים נוסף, נפתח בשבוע החולף

שחקני ליגת העל בכדורגל בעבר ובהווה, סיימו לאחרונה בהצלחה קורס למאמני כדורגל. שהתקיים השנה בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, במכון וינגייט. המכון הלאומי למצוינות בספורט.  בין חניכי הקורס:  דור מלול, ניצן איתמר ויובל שפונגין. שסיימו בהצטיינות יתרה. בנוסף, סיימו את הקורס גם דן אייבניידר, רועי גורדנה, לירוי צעירי, ניסו קפילוטו, בן והבה, חגי גולדברג, עוז ראלי, איתן טיבי, אופיר דודזאדה, דוד עידן, יאסו ווסיהון, אדיר דנין, רמי גרשון, אבי ריקן, שניר שוקר, איל גולסה וישראל כהן.

        הקפטן של הקורס

יובל שפונגין, שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, שימש כ"קפטן" הקורס. והיה הרוח החיה מאחורי פתיחתו של קורס המאמנים. יובל שפונגן, זכה השבוע לקבל את תעודת ההסמכה מידיהם של יעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למאמנים ולמדריכים וצקה רטהויז רז, מנהל המחלקה לספורט תחרותי בביה"ס.

יובל שפונגין מספר: "כמי שיזם ודחף לפתיחת הקורס במכון וינגייט, אני שמח וגאה בכל אחד מהחברים שלי לקורס. שנבחרו 'בפינצטה' ויכלו לעמוד בדרישות הקבלה הגבוהות, שהציב המכון. חשוב לי מאוד לציין את צקה רטהויז, ברוך פיבן וצחי כץ, רכזי הקורס. וכן את כל צוות המרצים שלנו. שלמרות האתגרים הלא פשוטים שהציבה הקורונה באמצע הדרך, עשו הכול כדי להמשיך ללמד אותנו. גם אם זה בזום. וכל זאת, מבלי לפגוע ברמה של הקורס ועם יחס אישי ומחויבות אדירה".

רצינות, השקעה ומחוייבות

ועוד הוסיף יובל שפונגין: "חשוב לנו מאוד, גם בעתיד לבוא,  להישאר בתחום הכדורגל. בעזרת הכלים שרכשנו בקורס, אני בטוח שתעודת המאמן תשמש אותנו. וכך נוכל גם בעתיד, לתרום רבות לתחום הכדורגל הישראלי ולשפר אותו. כאנשי מקצוע, שזכו להכשרה מקצועית ואיכותית. ניגשנו לקורס בידיעה שביה"ס למאמנים ולמדריכים של וינגייט, הוא המקום בהא הידיעה לקבלת ידע מקצועי והכשרה ברמה הגבוהה ביותר. ואני שמח שעשינו את זה".

צקה רטהויז רז, מנהל המחלקה לספורט תחרותי, הוסיף לדבריו של יובל שפונגין: "אני גאה מאוד בחניכי הקורס. שלצד היותם שחקני כדורגל בכירים, בעלי קריירה ומשפחות, גילו רצינות, השקעה ומחויבות רבה לקורס התובעני. ואני מודה גם, כמובן, לברוך פיבן. ראש התחום. שביחד עם צחי כץ, הובילו את הקורס הזה בצורה יוצאת מן הכלל. כל חניכי הקורס, סיימו אותו בהצלחה. וחלק לא מבוטל אף בהצטיינות. בשבוע החולף, כבר נפתח קורס  נוסף של מאמני כדורגל, "דור העתיד". וקורס מאמני כדורגל נוסף, מתוכנן להיפתח במהלך חודש דצמבר 2020".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות