fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נתניה הפחיתה את דמי השכירות על השימוש באצטדיון

כדי לסייע, הודיעה העירייה כי תגבה מחצית מדמי השימוש במגרש. האצטדיון העירוני משמש את מכבי נתניה, הפועל חדרה והפועל רעננה
האצטדיון בנתניה, העיריה הפחיתה את דמי השימוש | צילום : עיריית נתניה
האצטדיון בנתניה, העיריה הפחיתה את דמי השימוש | צילום : עיריית נתניה

כחלק מתהליך החזרה של הכדורגל הישראלי למגרשים, עולות לא מעט סוגיות שעלולות להוות בעיה לעלייה המחודשת על כר הדשא. אחת מהן היא נושא דמי השכירות של האצטדיונים.

במהלך שבוע שעבר העבירה מנהלת הליגות בקשה לראשי הערים במטרה להפחית את דמי השכירות בעקבות הפגיעה הכלכלית הקשה שנוצרה בעקבות משבר הקורונה. 

במכתב שנשלח לעיריית נתניה נכתב בין השאר בשמו של יו"ר המנהלת ארז כלפון: "למרות האפשרות להעביר את המשחקים לאצטדיונים קטנים וזולים יותר, בהיעדר קהל ונוכח אילוצי לוח זמנים קשים, אנחנו מעוניינים כי המועדונים ימשיכו לשחק במידת האפשר באצטדיונים ביתיים בהם החלו את העונה. גם הוצאות התפעול והבלאי פוחתות משמעותית ללא קהל מצדיקות הפחתה ניכרת בעלות המגרש. לפיכך, בנסיבות מיוחדות אלה, יש להפחית משמעותית את דמי השימוש הנדרשים ממועדוני הכדורגל לכל הפחות עם תום עונת המשחקים הקרובה". 

הראשונה להרים את הכפפה

מי שהייתה הראשונה להרים את הכפפה היא עיריית נתניה, שבאצטדיון העירוני משחקות מכבי נתניה, הפועל חדרה והפועל רעננה. העירייה הודיעה על הפחתה משמעותית של כמעט מחצית מהסכום אותו דרשו לפני כן, כאות מחווה. 

מעבר לכך הוחלט כי גם משחקי חצי גמר גביע המדינה –  בהן ישחקו מכבי פ"ת מול הפועל ת"א ובני יהודה מול הפועל באר שבע – יתקיימו באצטדיון בנתניה. זאת מכיוון שכניסת הקהל אסורה, ולכן אין צורך באצטדיון גדול של 30 אלף מקומות ישיבה כמו סמי עופר, טדי ובלומפילד. 

אגב ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הודיע כי לא יגבה ולו של שקל אחד עבור השימוש באצטדיון המושבה עד חודש ספטמבר. במנהלת הליגות הודו לגרינברג ומקווים כי ראשי ערים נוספים ילכו בעקבותיו, מאחר שמדובר בחיסכון של מאות אלפי שקלים למועדונים אחרי תקופת הקורונה. 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות