fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן קבוצת מכבי נתניה, ריימונד אטוולד: "זה ניצחון מכוער, אבל גם זה ניצחון"

היהלומים, של קבוצת מכבי נתניה, הציגו משחק חלש. אבל השיגו שלוש נקודות יקרות לפני הפגרה. דני עמוס נפצע במשחק

ניצחון למכבי נתניה ולמאמן ריימונד אטוולד

קבוצת מכבי נתניה, יצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון חשוב של  1:2 על הפועל חיפה. מאמן הקבוצה, ריימונד אטוולד, הגדיר את הניצחון: "זה ניצחון מכוער, אבל גם זה ניצחון".  כי זו התחושה, שאתה יצאו במועדון. השמחה שלאחר המשחק, לכן, הייתה אמנם  גדולה. אבל בד בבד עם השמחה, מבינים במכבי נתניה כי נכונה להם הרבה עבודה במהלך הפגרה. עד למשחק הבא, שייערך בעוד שבועיים.

בלי קשר למשחק החלש, ולדברי המאמן ריימונד אטוולד: בקבוצה היו מרוצים מכך שהביסו יריבה בסדר גודל שכזה. כמו הפועל חיפה. שהיא ברמה גבוהה יותר מבני סכנין ומהפועל כפר סבא. כזאת שהיא גם מדד, לקראת הפלייאוף העליון – אליו מכוונת נתניה. גם מבלי להצהיר על כך באופן מפורש.

 

השחקנים הצליחו לפרוץ

קבוצת מכבי נתניה,  כולל מאמן הקבוצה, ריימונד אטוולד, שמחה על כך שהשחקנים הצליחו לפרוץ  את המערך הצפוף והמשחק הטקטי של שחקני הפועל חיפה. וניצחו את הקבוצה היריבה בזמן המאני-טיים, בשליש האחרון. עם שערים של חן עזרה וקווין פרייטר. מעבר לשני השחקנים האלה, שהפליאו במשחק, זכה לשבחים גם  השחקן דני עמוס. שהצטיין בין הקורות ואף נפצע ופונה לבית החולים, בשל סחרחורות שהרגיש. הוא שוחרר לאחר מכן לביתו, לאחר שלא אובחנה פגיעת ראש. והוא ינצל למנוחה את היומיים החופשיים ממשחקים עבור שחקני נתניה, בשל פגרת הנבחרות. וישוב לפעילות אחר כך, כמו כל חבריו לקבוצה. בנוסף,  גם השחקן אלמוג כהן נפצע. והוא סובל ממתיחה קלה במפשעה.

ולסיום, נושא אחר: בקבוצת מכבי נתניה, ניסו במהלך השבוע שעבר להשאיל מספר שחקנים, במועד ההעברות המיוחד. אך זה לא קרה, ובמועדון השרון יחכו למועד ההעברות  הבא, בחודש ינואר. בין השאר, מדובר ברון אשכנזי, משה מולה והשוער גולן אלקסלסי. האחרון, נפצע בימים האחרונים ושאר השחקנים כלל לא מצאו קבוצה. הבלם דולב אזולאי זכה להתעניינות של הפועל חדרה שלבסוף החליטה שלא להחתימו.

 

 

הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות