fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמוג כהן תוקף: "גם אני לא יכול להישאר אדיש להחלטה לא לאפשר את האימונים"

הבלם ההולנדי קיליאן ואן דר קאפ חתם רשמית עם אופציית רכישה. קפטן הקבוצה, אלמוג כהן, תקף את ההחלטה של משרד הבריאות שלא לאפשר אימונים ומשחקים

מכבי נתניה הודיעה הבוקר רשמית על החתמתו של הבלם ההולנדי, ויליאן ואן דר קאפ, כאשר השחקן הושאל עד לסיום העונה עם אופציית רכישה. ואן דר קאפ הרשים את הצוות המקצועי ועשוי להיות אחד השחקנים החשובים בפאזל של מכבי נתניה. בינתיים במועדון מעיר היהלומים ממתינים להחלטה של משרד הבריאות לגבי חידוש האימונים והמשחקים וחוסר הוודאות גורם לכעס רב.

קפטן הקבוצה, אלמוג כהן, פרסם פוסט חריף ברשתות החברתיות ובו כתב: "גם אני לא יכול להישאר אדיש להחלטה לא לאפשר את האימונים. כשחקן אשר ייצג את המדינה, אני חייב להסביר למקבלי ההחלטות שכדורגל זה מעבר למשחק – זו תרבות, דת, אמונה. יש אלפי אנשים שדווקא עכשיו, בימים אלה, מחפשים את המפלט, את האסקפיזם, וזה עוד לפני שהזכרתי את המשפחות שיזכו שוב לפרנסה ראויה בימים קשים אלו".

עוד הוסיף הקשר: "המשחקים והאימונים כפי שהיו בסוף העונה שעברה הוכיחו את עצמם, הליגה הסתיימה וכולם היו שמחים ומאושרים. הפגיעה הזו היא אנושה לספורט המקצועני, החזרה לשגרה תיקח לא מעט זמן והחשש לפציעות לא קטן. לא פעם נקראתי לדגל לשמח ילד חולה, או להדליק נרות חנוכה עם ניצול שואה קשיש בביתו. אנו מהווים דוגמא לציבור הרחב ותורמים לקהילה שסביבנו בכל יום מחדש. עכשיו תור המדינה להחזיר לנו, לפחות את האימונים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות