fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולמים בגדול: קבוצת גבע רום עם שיטה חדשה ששברה את שוק הנדל"ן המסחרי בנתניה

בבדיקה שערכנו בשוק הנדל"ן, גילינו כי קבוצת גבע רום נמצאת בין החברות הגדולות והמובילות שמתמחות בנדל"ן מסחרי באזור נתניה והסביבה. וזאת לאחר שיצאה בשיטה חדשה ומקורית המרכזת את כל המידע על כל הפרויקטים החדשים בעיר באתר אחד ומאפשרת ללקוח הקצה יכולת להשוות בין הפרויקטים השונים ולקבל ליווי מקצועי ברכישה או השכרה ללא עמלת תיווך.
פרויקט טיטניום - פרויקט יוקרתי של מסחר ומשרדים | צילום: באדיבות קבוצת גבע רום נדל"ן

קבוצת גבע רום הינה חברה המתמחה בשיווק ויזמות נדל"ן מסחרי בנתניה וסביבתה. לרבות מרכזים מסחריים, מבני מסחר ומשרדים, מבני תעשייה, מחסנים לוגיסטיים, מגרשים ונכסים מניבים.

הקבוצה שינתה את כללי המשחק בשנה האחרונה בעיר עם שיטת שיווק עדכנית וקונספט שירות של 360 מעלות.

באתר החדש של קבוצת גבע רום תוכלו למצוא את כל הפרויקטים הכי חדשים שיש באזור עם כל המידע שתרצו לדעת. מרמת תיאור הפרויקט ופירוט טכני, ועד לרמת יתרונות ומידע על הסביבה. וכל זאת ללא עמלת תיווך ויעוץ אישי בחינם – למעבר לאתר לחצו כאן!

יחס אישי וניסיון של 20 שנים בענף הנדל"ן

קבוצת גבע רום מסייעת באבחון וניתוח צרכי נדל”ן, באיתור והתאמת נכסים ובבניית אסטרטגיה שתוביל לצמיחת החברה.

החברה הוקמה לפני כשנה והיא בבעלותו של מורדו כהן, תושב נתניה, שניהל את חטיבת המסחר של רימקס במשך 17 שנים, בשותפות עם יניב אלמוג, שהיה סמנכ"ל שיווק של רימקס במשך מספר שנים ומנהל השיווק של מתחם פיאנו בעיר ימים. "הרצון היה לשדרג את ענף הנדל"ן בעיר ולפתח קונספט חדשני שיעזור לחברות וללקוחות קצה באיתור ורכישת שטחי מסחר ומשרדים דרך האתר הייחודי"

בעלים ומנכ"ל מורדו כהן לצד הסמנכ"ל יניב אלמוג | צילום: באדיבות קבוצת גבע רום נדל"ן

מורדו כהן, מנכ"ל ובעלים: "אני חושב שהדבר שמייחד אותנו בשוק הנדל"ן המסחרי הוא הניסיון. אחרי 20 שנים בענף אני יכול לומר בביטחון מלא שאנו מכירים את כל העסקאות שנעשו באזור, את תוכניות המתאר, ייעודי הקרקע ואת תורת הנדל"ן המסחרי. ההתמקצעות העיקרית שלנו הינה בשיווק פרויקטים, מרכזים מסחריים, עסקאות יזמות, נכסים מניבים, מגרשים וכמובן מבני מסחר ומשרדים. הרווח של היזם או בעל עסק הזקוק לנכס מסחרי הוא היכולת שלנו לענות על הצרכים המדויקים של החברה, לתת ייעוץ אסטרטגי ממוקד אשר יוביל להתפתחות וצמיחה."

אמינות ושקיפות מעל הכל אומר לנו השותף הפעיל והסמנכ"ל, יניב אלמוג: "מי שמכיר אותי ואת מוטי יעיד שאמינות וחברות הם ערך עליון יחד עם ההצלחה העסקית של לקוחותינו. אנחנו אנשים פשוטים שמעדיפים להתפתח יחד עם הלקוחות שלנו ולא על חשבונם. מבחינה מקצועית אנו מכירים את כל היזמים והנכסים באזור ומבטיחים שכל לקוח חדש או ישן יקבל יחס חם, טוב ומקצועי."

הפרויקטים הגדולים בעיר שלנו

חלק מהפרויקטים הגדולים שעליהם אחראים קבוצת גבע רום שיווק ויזמות נדל"ן באזורי נתניה והסביבה הם; מתחם פיאנו, טיטניום, מגדל פנורמה, מגדל פיטנגו.

פיטנגו – פרויקט בוטיק בקרית יהלום המציע שטחי משרדים למכירה ושטחי מסחר להשכרה

פרויקט PITANGO נתניה | צילום: באדיבות קבוצת גבע רום נדל"ן

PANORAMA TOWER – מגדל משרדים חדש ומפואר המציע שטחי משרדים ומסחר להשכרה

PANORAMA TOWER נתניה | צילום: באדיבות קבוצת גבע רום נדל"ן

מתחם פיאנו עיר ימים – מתחם בילוי ופנאי מפואר בלב שכונת עיר ימים

מתחם פיאנו עיר ימים | צילום: באדיבות קבוצת גבע רום נדל"ן

קבוצת גבע רום, נמצאים בכתובת: אזור תעשיה ספיר, גביש 4 נתניה, קומה 2.

למעבר לאתר – לחצו כאן!

ליצירת קשר התקשרו: 6175*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות